Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

Joepie, na een rondreisje op het vaste land nog een aantal dagen op twee eilanden vertoeven! :-)
Dit is onze tijd op de eilanden en de info die we al hebben:

Dag 1: LA/Oahu: Vlucht LA - Honolulu (aankomst 11.30 uur) - auto ophalen
Dag 2: Oahu - Mililani town (midden van eiland)
Dag 3: Oahu - Mililani town
Dag 4: Oahu - Mililani town
Dag 5: Oahu - Mililani town
Dag 6: Auto Oahu inleveren - Vlucht Honolulu naar Kona (aankomst 14.00 uur) - geen auto Big Island, slapen westkant/Kailua?
Dag 7: Big Island - Westkant/Kailua? auto ophalen
Dag 8: Big Island - Zuidpunt/Naalehu?
Dag 9: Big Island - Vulcano?
Dag 10: Big Island - Oosten/Hilo?
Dag 11: Big Island - Oosten/Hilo?
Dag 12: Big Island - Noordpunt/Hawi?
Dag 13: Big Island/Oahu: Vlucht Kona - Honolulu (aankomst 18.00 uur) - auto inleveren
Dag 14: Oahu/LA: Vlucht Honolulu - LA (vertrek 10.00 uur) - geen auto

Hebben jullie tips om onze dagen in te delen? Is dit een goede verdeling m.b.t. Big Island? Op Oahu willen we graag op 1 slaapplaats verblijven, dit plekje staat al vast en de vluchten ook. De rest hebben we alvast iets gereserveerd maar is nog te annuleren.

Leuke ideeën of ervaringen? :-)
Bedankt alvast!
Laatst gewijzigd door Frouck op 12 apr 2017, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Bravy »

O ja, tips zat... :lol:
Maar hoe zit het nou met de autohuur? Kom er niet helemaal uit met wat je nu schrijft. Geen auto op Big Island?
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

Haha, oepsss! Alleen de 1e dag op Big Island geen auto, verder wel.
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Bravy »

Ok, zomaar wat vragen en opmerkingen:
- in welke maand gaan jullie?
- kids mee? Hoe oud?
- waarom niet meteen een auto huren op Big Island?
- interesses? Luieren, wandelen, snorkelen, natuur, cultuur, ...
- bij welke maatschappij hebben jullie de inter Island vluchten geboekt?

Verdeling Oahu en Big Island lijkt me prima. Op Big Island zou ik zeker voor 2 overnachtingsplekken kiezen. Meer hoeft niet per se.

Voor ideeën zou je wat reisverslagen kunnen lezen. Dan heb je al een prima indruk.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

- Maand augustus
- 27 en 28 jaar oud, zonder kids
- Die eerste dag auto niet huren scheelde enorm veel geld in verhouding, dus toch maar besloten om de eerste dag OV te gebruiken en rondom vliegveld te blijven waar we de auto huren. Toch maar een dag bijboeken omdat...?
- Snorkelen, wandelen, natuur en uiteraard ook een beetje luieren (maar dat is voor mij snorkelen en ijsjes eten op het strand) ;-)
- Island air is maatschappij
- Wat ons leuk lijkt: Climb Works, zipp line / Manta Ray nachtelijk snorkelen, Captain Cook snorkelen, whale watching doen we al in Cali, véél hiken met als favoriet puntjes met uitzicht of juist iets anders met prachtige natuur, strandjes waar we lekker kunnen snorkelen, watervallen ontdekken maar ook even Aloha Tower, standbeeld king Kamehameha (Hawaii Five-0!), Pearl Harbour, vulkanen, rondje Waikiki enz. Met grote voorkeur voor indrukwekkende natuur.

Ik ben een beetje over enthousiast, excuses voor mijn onvolledigheid. ;-)
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

Rondom welke twee overnachtingsplekken zou je dan adviseren trouwens? Kona en Hilo en van daaruit verkennen?
En bij drie plekjes? Kona, Zuidpunt ergens en Hilo of..?
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Bravy »

Tsja, dat is ook een beetje afhankelijk van jullie interesses. Wij zaten in Waikoloa (ten noorden van Kona) en in Volcano. Van die 2 plaatsen uit hebben we zo'n beetje het hele eiland kunnen bekijken. Voor een derde plaats is Hilo te dicht bij Volcano; je zou dan beter verder naar het noorden iets moeten zien te vinden.
De hoogtepunten van het eiland liggen rond Volcano, Hilo, Mauna Kea en het noord(oosten). En Kona.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

Wat een super leuke reisverhalen!!

Wat ons nu al leuk lijkt:
- Vulcano NP
- Captain Cook (snorkelen) / kayaken of hiken
- Rainbow falls
- Boiling pots
- Pe'epe'e falls
- Waiale falls
- Kahalu'u beach (snorkelen)
- Kapoho tide pools (snorkelen)
- Black sand beach
- Hapuna beach
- Waipi'o Valley (tour?)
- Mauna Kea stargazing (tour?)
- Akaka falls
- Kealakekua bay
- Manta Ray snorkelen

Je hebt ervaring met Umauma zippline, we wilde dit misschien wel doen op Oahu (ClimbWorks, Keana Farms). Ken je die ook? Voorkeur?

Wat betreft strandjes e.d. kan ik moeilijk inschatten en kiezen...
Mooiste plekje op BI om te snorkelen?
Mooiste en relaxte strandje op BI?
Mooiste tide pools?
Mooiste....? :-)

Ik ben bang dat we straks weer thuis zitten en de mooiste plekjes gemist hebben. Maar volgens mij is 'aanwezig zijn' al een genotje! ;-)
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Bravy »

Ik had jouw eerste post van de 12e gemist... :wink:

OK, eerst Big Island.
Jullie komen om 14 uur aan. Autohuur gaat per 24 uur. Dus als je om 15 uur de auto ophaalt, en je levert hem de dag van vertrek in om 15 uur, dan huur je dus 7 dagen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat 7 dagen huren in verhouding méér kost dan 6. Wat voor offerte heb je en voor wat voor soort auto en bij welke verhuurder? Neem anders een cocktailtje minder... :lol:
De luchthaven ligt buiten Kona zelf. Rond de luchthaven valt niet heel veel te beleven, dus je zal toch naar Kona willen (of ergens anders heen).

Als je zelf geen snorkelspullen hebt kun je die voor de hele week huren. Bv. bij Snorkel Bob (http://snorkelbob.com/bigisland-store-locations/) in Kona.

Ik loop even jouw lijstje af:
Volcano NP: Een must. Er lopen meerdere wandelpaden die je ook kunt combineren tot 1 grote. Wij hebben een combinatie gemaakt van 6 trails en daar 1 rondwandeling van 13 km van gemaakt. Daarbij bezoek je ook een lavagrot (tube). Aan te bevelen, maar een korter stukje lopen kan natuurlijk ook. Het Visitor Center vertoont een mooie film. Jaggar Museum is ook een must. Niet alleen het museum zelf waar je alles leert over vulkanen, maar hier heb je het mooiste uitzicht op de actieve krater. 's Avonds heengaan om de gloed van het lavameer te kunnen zien. Dan heb je ook nog de Chain of Craters Road die helemaal naar de kust loopt. Check ook van te voren of je ergens stromende lava kunt zien. Momenteel is die pukkel behoorlijk actief.

Captain Cook: Ik neem aan het monument. Dat ligt behoorlijk afgelegen en is niet met een gewone auto bereikbaar. Check hier: http://www.to-hawaii.com/big-island/att ... nument.php

Rainbow falls/Boiling pots/Pe'epe'e falls/Wai'ale falls: Liggen allemaal vlak bij elkaar. De eerste is de mooiste.

Kahalu'u beach (op Big Island; er is er nl. ook eentje op Oahu): Vonden wij erg leuk. Relatief druk, maar vanuit Kona makkelijk te bereiken.

Kapoho tide pools: Veel rustiger, want afgelegen. Er zijn meer bezienswaardigheden in deze regio.

Black Sand Beach: Daar kom je eigenlijk langs als je van Kona naar Volcano rijdt. Ik zou er ook niet méér van maken dan alleen een tussenstop.

Hapuna Beach: Heb ik geen ervaring mee; wij zijn op Mauna Kea Beach Park gebleven. Deze 2 stranden worden als de "beste" van BI beschouwd.

Waipi'o Valley: Is eigenlijk alleen goed te bekijken met een tour, want de weg naar beneden (30-35% enkelbaans) is voor gewone stervelingen off-limits. Vereist absoluut een 4x4. Is wel erg mooi. Neem de vroege tour, dan is de kans op goed (=droog) weer het grootst.

Mauna Kea: Tsja, eigenlijk ook een must. Ook hier zou ik een tour willen aanbevelen, want ook hier heb je, officieel, een 4x4 nodig om naar de top te kunnen. Met die tour ga je dan tegen het vallen van de avond naar boven om de ondergaande zon te zien, en later wordt een telescoop opgesteld voor de stargazing. Saturnus met zijn ringen is dan goed te zien! Voordeel van de tour is dat die pas in de middag vertrekt en je dus 's ochtends nog tijd hebt voor andere zaken.

Akaka falls. Erg mooi. Als je dan toch in de buurt ben kun je deze botanische tuin wellicht inlassen: Hawai’i Tropical Botanical Garden. Erg de moeite waard.

Kealakekua bay: Zie Captain Cook.

Manta Ray snorkelen: Hebben wij niet gedaan, dus we moeten zeker nog een keer terug... :lol:

Met ziplines hebben wij geen ervaring. Heb je misschien bij een ander gelezen?

Ik doe een voorzichtig voorzetje voor Big Island:
Dag 1 (aankomst): Auto halen ( :wink: ), overnachting Kona. Beetje rondkijken, eventueel snorkelspullen huren. Manta Ray Night Snorkeling?
Dag 2: Kahalu'u beach / Black Sand Beach, overnachting Volcano. Weet niet of een tour naar Captain Cook in te passen is.
Dag 3: Volcano NP. De hele dag! Overnachting Volcano.
Dag 4 & 5: Eventueel nog een dagdeel Volcano NP. Verder Puna (Kapoho tide pools) en Hilo met al zijn watervallen. Overnachting Volcano. Door hier te blijven heb je 's avonds extra mogelijkheden om naar de lavagloed te kijken. Het regent hier namelijk ook nog wel eens. Maar je kunt de laatste 2 nachten ook iets zoeken in Hilo. Ik ben flexibel... :D
Dag 6: Dwars over het eiland naar Waikoloa voor 2 nachten. 's middags Mauna Kea en stargazing?
Dag 7: Noord Kohala met Hapuna Beach / Mauna Kea Beach Park .
Dag 8: Waipi'o tour en daarna richting eindhalte.

Best een vol programma zo. Als jullie alles helemaal anders willen kan dat natuurlijk ook... :lol:
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Stan.Gobien »

Officieel mag je niet met de huurauto naar de top van Mauna Kea, enkel tot het visitor center. En er staat inderdaad een bordje dat 4x4 aangeraden wordt. Maar onze ervaring was dat je absoluut geen 4x4 nodig hebt (hadden we trouwens niet) en dat de gravel road toen wij die reden in zeer goede staat was. Er stonden trouwens enorm veel auto's aan de top. Wij zijn naar boven gereden, het was daar trouwens zeer koud, en zijn dan met het schemerlicht naar beneden gereden. Van het visitor center tot aan de bewoonde wereld was het wel traag rijden in het pikdonker op een tweevaksbaan.

Waipio Valley is niet te doen met een gewone huurauto, de hellingsgraad is te groot om omhoog terug te geraken zonder 4x4.

In het noorden heb je ook enkele Heiau's die het bezoeken waard zijn, op een dirt road maar goed berijdbaar met een SUV.

Saddle road met laat namiddaglicht van Hilo richting Kona was ook de moeite.

Op volgende link een selectie van onze Hawaii foto's.
https://www.flickr.com/photos/gobien/al ... 7232316676

Ik kan sterk de Hawaii Revealed gidsen en apps aanraden!
Gebruikersavatar
Fiftiesfamily
Amerika-ontdekker
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 aug 2006, 18:27
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Poortvliet
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Fiftiesfamily »

Frouck schreef:Wat een super leuke reisverhalen!!
Wat betreft strandjes e.d. kan ik moeilijk inschatten en kiezen...
Mooiste plekje op BI om te snorkelen?
Mooiste en relaxte strandje op BI?

Ik ben bang dat we straks weer thuis zitten en de mooiste plekjes gemist hebben. Maar volgens mij is 'aanwezig zijn' al een genotje! ;-)
Hapuna beach is mooi maar erg druk, en paar kilometer ten zuiden ervan ligt Waialea Beach (ook wel beach 69) wat net zo mooi is maar veel rustiger.
Wat ons betreft het mooiste strand en ook nog een perfecte snorkel spot voor beginners. Snorkel verhuur is er vlakbij want Snorkel Bob zit ook in Mauna Lani. Kan je daar mooi de geweldige hula show meepakken als je de spullen terugbrengt.
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

Leuke ideeën! Ik ben alweer een paar stapjes verder met de voorbereidingen. Houd jullie op de hoogte!
Fijn dat jullie meedenken.

We hebben zelf snorkelspullen, dus dat is sowieso geen probleem!
Een hula-show is dus in Mauna Lani (het) leuk(st)? Lijkt me ook wel geinig om mee te maken. Misschien doen we dat op Oahu ook wel, dan hoeft het hier natuurlijk niet nogmaals. Ergens een beetje 'rust' inbouwen.

Is er iemand die ervaring heeft met de hike richting het Captain Cook monument (daar willen we graag snorkelen)?

Huurauto een dag eerder huren kost ons 200 meer i.v.m. vakantie-tarief. Ik weet zo even niet precies waar we deze gehuurd hebben maar mijn wederhelft is er van overtuigd dat het niet goedkoper kan. ;-) Het is gewoon een 'klein bakkie', niet eens een SUV dus als we een ritje Mauna Kea of Waipio Valley doen dan doen we dit met een touroperator.
Taxi of bus vanaf airport Kona te doen? Hoop het maar..

Zoals het nu lijkt gaan we op 2 of 3 verschillende plaatsen overnachten zodat we niet hele dag met koffers hoeven te slepen. Dan liever een beetje verder rijden af en toe.

Oeps, zippline dus ergens anders gelezen. Teveel vakantiekriebels! Zijn er andere die hier wel ervaring mee hebben op Oahu of BI?
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Bravy »

200 extra voor 1 dag? Dat is wel heel fors... :shock:
Mag ik eigenwijs zijn en even met jullie meekijken? Moet ik wel precies weten om welke periode het gaat. Op welke dag komen jullie op BI aan (dag 6)?
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

Ja!!
Dinsdag 15-08 aankomst Kona
Dinsdag 22-08 vertrek Kona
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Bravy »

Ik kom niet aan 200 extra voor 1 dag. Wat hebben jullie nu op het oog?
Welke maatschappij en welke categorie auto? En de prijs?
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
Teebee
Amerikafan
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 okt 2014, 09:49
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: ROFL (Republic Of FLanders)

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Teebee »

200€ extra voor eerste dag?

Bij usa-reisen.de (link) heb je al een kleine auto voor €311 voor 7 dagen incl. verzekeringen.
AfbeeldingAfbeelding
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door vinceG »

Frouck schreef: Huurauto een dag eerder huren kost ons 200 meer i.v.m. vakantie-tarief. Ik weet zo even niet precies waar we deze gehuurd hebben maar mijn wederhelft is er van overtuigd dat het niet goedkoper kan. ;-) Het is gewoon een 'klein bakkie', niet eens een SUV dus als we een ritje Mauna Kea of Waipio Valley doen dan doen we dit met een touroperator.
Taxi of bus vanaf airport Kona te doen? Hoop het maar..
Mjah mijn wederhelft zegt ook wel eens wat waar hij geen verstand van heeft :wink: :lol:
Maar 200 euro meer voor een huurauto van 6 naar 7 dagen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Dit omdat een volle week vrijwel altijd voordeliger is dan een aantal losse dagen. Even een snelle check op diverse huursites met verschillende codes geeft al een kleine auto voor 200 - 320 voor een week.
Frouck
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 apr 2014, 20:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Frouck »

Beetje trage reactie, excuses.

Auto goedkoper is gelukt hoor (ik geef me niet zomaar gewonnen), bedankt mannen voor jullie ongezouten mening en hulp. :-D

Alle overige tips voor mooie natuurbeleving, zipplining, tourritjes, snorkelplekjes e.d. zijn nog altijd welkom!

We hebben overigens Airbnb's geboekt op 3 verschillende plekjes (Kona-Kailua 3/ Hilo 2 / Hawaiian Ocean View 2).
Ach, waar we ook zijn het wordt vast genieten!
Gebruikersavatar
Bravy
Amerikafan
Berichten: 319
Lid geworden op: 16 jan 2009, 09:27
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door Bravy »

Frouck schreef:bedankt mannen voor jullie ongezouten mening en hulp
Het is een zware taak, maar iemand moet het doen... :lol:

Ik kan verder even niets meer bedenken; hebben jullie al een dagindeling?
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: (Alaska)
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Reis Frouck: Oahu & Big Island 14 dagen incl. reizen.

Bericht door vinceG »

Wij hadden in Kona een cabin gehuurd bij mensen op hun land. Van hun hebben we toen een tip gekregen voor een strand. We zijn hier een paar keer naartoe geweest en vonden het heerlijk.
Het strand heet manini'owali beach bij kua bay. Is ook onderdeel van het kehaka kai state park met een oude vulkaan.
Bij het strand mooie douches en toiletgelegenheden.

Ligt net ten noorden van het vliegveld. Je kan er ook heel mooi de aanvliegende vliegtuigen zien.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer