Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk eiland kan je het beste snorkelen?
Welk eiland kan je het beste snorkelen?
Aangezien ik en m'n vriendin gek op snorkelen, vroeg ik me af welk eiland te kiezen waar je het beste kan snorkelen, we hebben ervaring met snorkelen bij Curaçao, Barbados en key Largo, Florida.
-
lauravanderklugt
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Re: Welk eiland kan je het beste snorkelen?
Big Island aan de Kona-kant volgens mij; veel vissen, schildpadden, dolfijnen.
- goldenhills
- Amerika-expert
Ja, wij vonden het erg mooi snorkelen op de Big Island. De tide pools bij Pāhoa (Big Island) zijn ook erg mooi om te snorkelen. Captain Cook Bay aan de Kona Coast ook. Je kunt het weer (windrichting) in de gaten houden om te kijken waar de zee het minst woelig is.
BTW, "Hawaii The Big Island Revealed" is het boek om te lezen, o.a. veel tips over snorkelen.
BTW, "Hawaii The Big Island Revealed" is het boek om te lezen, o.a. veel tips over snorkelen.
- ReizenDoorAmerika
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Op Maui kun je goed snorkelen bij 'Black Rock Beach', op Big Island is 'Two Steps' een aanrader en als je naar Oahu gaat dan mag je als snorkelliefhebber Hanauma Bay http://www.reizen-door-amerika.nl/hawai ... a-bay-oahu niet missen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht