Oahu of Maui?

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
M & M
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 jan 2015, 22:46
Aantal x V.S. bezocht: 9

Oahu of Maui?

Bericht door M & M »

Hoi allemaal,

Wij gaan in mei drie weken naar Hawaii. Eilandhoppen waarbij we drie eilanden bezoeken. Kauai (heenvlucht) en Big Island (terugvlucht) staan al vast. Nu twijfelen we nog tussen Oahu en Maui. Welke van de twee mag je volgens jullie niet missen?
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6817
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Oahu of Maui?

Bericht door Stan.Gobien »

Moeilijke keuze hoor, maar er is geloof ik reeds een topic met exact dezelfde vraag. Kijk even de laatste 10 topics na en je vind het vast.
Groeten
lauravanderklugt
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 07 sep 2003, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Oahu of Maui?

Bericht door lauravanderklugt »

Dat hangt van je voorkeur af qua activiteiten. Oahu heeft veel meer dan alleen Waikiki Beach; hikes, Polynesian Cultural Center, Pearl Harbour
Maui zou ik heen gaan voor Road to Hana; hikes, watervallen. Haleakala en walvissen in het seizoen.
Ik denk dat Oahu meer diversiteit aan je reis biedt, gezien de andere eilanden die je al doet. Als je echter met name voor de natuur gaat, zou ik voor Maui gaan. En als je voor het eerst gaat, zijn Waikiki en Pearl Harbour toch eigenlijk wel plaatsen waar je geweest moet zijn.

Wij gaan binnenkort naar deze beide eilanden en doen ze uitgebreid (in totaal 3 weken) maar wij gaan al voor de 5e keer.
M & M
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 jan 2015, 22:46
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Oahu of Maui?

Bericht door M & M »

Dank voor je reactie, Laura. Goed punt dat Oahu net even wat anders is dan de eilanden die we bezoeken. En Pearl Harbour inderdaad..

@Stan.Gobien, ik kan het betreffende topic niet vinden. Kijkt ik niet goed?
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6817
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Oahu of Maui?

Bericht door Stan.Gobien »

Ik vind het ook niet meer :lol:

Er zijn vast vele interessante topics te vinden, maar ik heb net in het andere courante topic enkele dingen genoteerd.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 2#p1024452
M & M
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 jan 2015, 22:46
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Oahu of Maui?

Bericht door M & M »

Dat is een uitgebreide analyse :thumbup:. Dat gaat ons zeker helpen, ook met wat we op Kauai en Big Island gaan doen. Dank.
M & M
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 jan 2015, 22:46
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Oahu of Maui?

Bericht door M & M »

Het wordt Oahu. Big Island en Kauai hebben qua natuur al veel te bieden, daarnaast willen we Pearl Harbour niet missen. Dank voor jullie reacties, dat heeft ons erg geholpen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer