Aulani

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
lauravanderklugt
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 07 sep 2003, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 30

Aulani

Bericht door lauravanderklugt »

Begin volgend jaar gaan wij naar Hawaii. We gaan naar Oahu en Maui en aangezien we met onze kleine meid van 3 jaar reizen, die groot Disney-fan is, willen we ook in Aulani verblijven. Nu heb ik ontdekt dat je daar een stuk goedkoper uit bent als je met de punten van een Disney Vacation Club member betaald. Via de site https://www.dvcrequest.com/ hebben wij nu een studio voor 3 nachten kunnen boeken voor $712 ipv $1500 als je rechtstreeks boekt. Ook betaal je dan niet voor het parkeren, dus goede deal die ik graag met jullie wil delen.
Het werkt trouwens ook voor andere Disney Resorts in Florida.

groetjes, Laura
dhg2000
Amerikakenner
Berichten: 623
Lid geworden op: 18 nov 2010, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Aulani

Bericht door dhg2000 »

Jammer, had ik dit maar geweten. Heb ook in het Aulani overnacht en voor de goedkoopste kamer betaalden wij € 383 per nacht. Een flink bedrag, maar wilde er heel graag naartoe en het was onze huwelijksreis, dus we hadden het er wel voor over. Het is trouwens een erg mooi hotel en ik heb me er uitstekend vermaakt! Veel plezier daar!!
lauravanderklugt
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 07 sep 2003, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Aulani

Bericht door lauravanderklugt »

Ja, de normale prijzen zijn erg hoog. In eerste instantie dacht ik daarom ook maar aan 1 nachtje, maar op deze manier is het betaalbaar. Je moet wel een bepaald minimum bedrag aan punten afnemen trouwens. Het ziet er prachtig uit. Leuk dat het jullie zo goed bevallen is. Wij kijken er naar uit, maar duurt nog even.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer