Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pearl Harbor

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Ines6
Amerika-newbie

Pearl Harbor

Bericht door Ines6 »

Beste,

Wij gaan in juli op huwelijksreis naar Hawaï. We zouden heel graag Pearl Harbor bezoeken. Op internet en in de reisgids vind ik zo veel verschillende 'delen' van het museum, dat ik er niet meer goed aan uit kan.

Blijkbaar worden er elke dag 1300 gratis tickets uitgedeeld voor de USS Arizona. Je kan deze ook online reserveren, maar voor onze periode is alles al uitverkocht.
Ik kan wel een Passport to Pearl Harbor kopen voor 65 dollar. Ik zou dit willen kopen omdat je dan volgens mij alles van het museum kan bezoeken. Klopt dit? In mijn reisgids staat wel dat het bootticket en filmticket voor the Arizona memorial hier niet bij inbegrepen zijn. Er is enkel een audiotour voor de USS Memorial Arizona inbegrepen. Weet iemand wat dit juist inhoudt? Kan ik het boot- en filmticket dan nog extra kopen (of zijn dit de gratis te verkrijgen tickets)?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen... Alvast bedankt!
Bravy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Pearl Harbor

Bericht door Bravy »

Volgens mij is jouw info niet helemaal correct. Op de officiële website: http://www.nps.gov/valr/planyourvisit/f ... ations.htm staat het volgende:
"How do I get tickets to visit the USS Arizona Memorial?
-Advance Online Tickets: Reserve tickets up to two (2) months in advance. You can also reserve next-day online tickets starting at 7 a.m. the day prior to your visit for a 24 hour period. These tickets are available for groups and individuals online at http://www.recreation.gov" onclick="window.open(this.href);return false; or by calling 1-877-444-6777. Reservations book up quickly (especially during the busy season), so plan ahead! Reserved tickets must be picked up one hour prior to your USS Arizona Memorial tour. Unclaimed tickets will be reissued to the general public.
-Visitor Center Walk-In Tickets: 1,300 walk-in tickets are available daily at the Pearl Harbor Visitor Center, which opens at 7:00 a.m. Tickets are free and available on a first come, first serve basis. Theses tickets are only available to visitors physically present at the time. All members of your party must be present to receive a walk-in ticket. If you would like walk-in tickets, please arrive early! If you arrive early enough to secure your own tickets, you may have a few hours to wait before your tour. The tour is 75-minutes long consisting of a 25-minute documentary film and a boat trip out to the Memorial.

Please note: During the busy summer months, the limited number of program tickets for the USS Arizona Memorial program are distributed quite quickly!

If you arrive early enough to secure your own tickets, you may have a few hours to wait before your tour. Depending on your wait time, we recommend you start your experience with the narrated tour, explore the exhibit galleries, or even visit other Pearl Harbor Historic Sites before your program begins.
"

Die 1300 tickets worden op de dag zelf op basis van "wie het eerst komt....." uitgegeven. Als je vroeg bent kun je dus nog tickets krijgen voor dezelfde dag, al kan het dan dus enkele uren duren voor je op de boot mag. Wij waren op 7 augustus 2009 om 9:15 uur ter plekke, en konden kaartjes krijgen voor de boot van 11:30 uur. Maar je kunt ook proberen om één dag van te voren tickets te reserveren.

Succes!
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wij hebben ook 's morgens tickets bemachtigd. We waren er rond 8 uur denk ik. Als je ook de onderzeeër bezoekt, de USS Missouri en de exhibits ben je al gauw een groot deel van de dag bezig.
Ines6
Amerika-newbie

Bericht door Ines6 »

Bedankt voor de info. Toch heb ik nog niet het antwoord op mijn vraag. Als ik 'passport to Pearl Harbor' koop, kan ik dan hetzelfde van de USS Arizona zien als met het gratis ticket?
Iemand ervaring met 'passport to Pearl Harbor'?
Wat kan je met de gratis tickets zien?
Bravy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Bravy »

Met het gratis ticket krijg je de USS Arizona Memorial: "The 75-minute program for the USS Arizona Memorial begins at Pearl Harbor Memorial Theater. It includes a brief introduction, a 23-minute documentary film, a Navy-operated shuttle boat ride to the USS Arizona Memorial, and time to experience the Memorial itself.".

Met Passport to Pearl Harbor krijg je de USS Arizona Memorial Narrated Tour: "The National Park Service's USS Arizona Memorial Narrated Tour provides a fascinating interpretation on the USS Arizona Memorial, the Visitor Center's two museums and the waterfront interpretive displays. This award winning 2 ½ hour narrated tour is like having a Park Ranger guiding your family throughout your entire tour and is recommended for all visitors looking for a more enriching and inspiring Pearl Harbor experience. For visitors interested in the audio tour, headsets are available in the courtyard of the Pearl Harbor Visitor Center. Besides English, the audio tour is also available in French, Japanese, Korean, Mandarin, German, and Spanish; and will even automatically translate the 23 minute documentary film into each language.".

Maar: met beide tours "zie" je hetzelfde van de Arizona. Het Arizona Memorial is niets meer dan een herdenkingsmonument dat dwars over het wrak van de USS Arizona is gebouwd.

Beter zo? :wink:
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
Ines6
Amerika-newbie

Bericht door Ines6 »

Heel erg bedankt! Het zal het passport worden ;-).
Ines6
Amerika-newbie

Bericht door Ines6 »

Ik kan het Passport to Pearl Harbor niet kopen, omdat alle gratis tickets voor USS Arizona al gereserveerd zijn. Heeft iemand hier een oplossing voor? We begrijpen het niet goed, we willen betalen, maar blijkbaar krijgen mensen met gratis tickets voorrang...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer