Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen Exit Reizen gevraagd.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ervaringen Exit Reizen gevraagd.
wie kan mijn vertellen of exit reizen betrouwbaar zijn
wie heeft daar wel eens geboekt
graag hoor ik iets
christine
wie heeft daar wel eens geboekt
graag hoor ik iets
christine
Laatst gewijzigd door markro op 23 okt 2013, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: exet
Als in Google ingeeft: "ervaringen Exit reizen" (ik neem tenminste aan dat je Exit bedoelt in plaats van Exet) kan je vrij veel hits vinden, waaronder van dit forum. Ik zou daar eens beginnen.
[edit] Om het je makkelijk te maken: https://www.google.nl/search?q=ervaring ... 3&ie=UTF-8
[/edit]
[edit] Om het je makkelijk te maken: https://www.google.nl/search?q=ervaring ... 3&ie=UTF-8
[/edit]
Re: Ervaringen Exit Reizen gevraagd.
Ik heb daar een aantal jaar geleden m'n reis naar Hawaii geboekt. Een van hun standaard reizen als uitgangspunt genomen en op mijn verzoek nog aardig wat op aangepast. Prima services, alles kon (al dan niet tegen meerprijs natuurlijk) en uiteindelijk was alles goed geregeld, nergens problemen mee gehad.
Overigens is zelf je reis naar en verblijf op Hawaii regelen ook uitstekend te doen...de reden dat ik destijds via Exit heb geboekt, lag voornamelijk in het onervaren zijn met zelf alles regelen en een stukje gemak...je geeft door wat je wil en zij doen de rest
Overigens is zelf je reis naar en verblijf op Hawaii regelen ook uitstekend te doen...de reden dat ik destijds via Exit heb geboekt, lag voornamelijk in het onervaren zijn met zelf alles regelen en een stukje gemak...je geeft door wat je wil en zij doen de rest

September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Ik heb vrij recent via hun geboekt (ben dus nog niet weggeweest). Tot nog toe ben ik altijd keurig geholpen en voor je definitieve boeking kun je zoveel vragen stellen of offertes laten maken als je wilt. Ik had althans heel wat vragen en dingen om uit te zoeken
Ik heb zelf gewoon gemaild wat ik wou en hoeveel dagen waar etc en hun hebben zo een reis gemaakt. Je hoeft dus zeker niet voor een standaard pakketreis van hun website te kiezen.

Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Ik heb mijn Hawaii honeymoonreis geboekt bij exitreizen.
Ik vond het echt helemaal prima! Ook prima prijzen!
Ik had zelf alles bedacht wat ik wilde, eerst wat dagen Honolulu , dan cruise, dan week maui,
Ze hadden alles geregeld! Prima contact over de mail gehad. Ik zou zo weer bij ze boeken.
Ik vond het echt helemaal prima! Ook prima prijzen!
Ik had zelf alles bedacht wat ik wilde, eerst wat dagen Honolulu , dan cruise, dan week maui,
Ze hadden alles geregeld! Prima contact over de mail gehad. Ik zou zo weer bij ze boeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2629 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties