Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over reis naar Hawaii en Miami Beach december 2014
-
louise_1960
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Vragen over reis naar Hawaii en Miami Beach december 2014
Hallo ik ben Carla Beuvink en ik maak een forum omdat we namelijk, mijn man en ik, 20 december 2014 12 1/2 jaar getrouwd zijn.
We willen dan eindelijk onze droomvakantie maken naar Hawaii. Eigenlijk willen we het liefst, of voorgaand aan Hawaii, of aansluitend, naar Miami Beach.
Zijn er ook mensen die rond deze tijd van het jaar daar zijn geweest?
Wat is de temperatuur in december op Miami Beach en is dat te doen via een reisbureu?
We hebben gekeken op de volgende reisbureau's:
WCR reizen
http://www.pacificislandtravel.nl
Alleen zijn dat pakketten maar ga er van uit dat je in overleg hier vanaf kunt wijken ?? Iemand hier ervaring mee?
En ik lees ook veel over de zonkant van Hawaii. Dat je daar echt moet zijn in december anders is het te koud en te nat.
Waar is daar de zonkant?
Alle tips zijn welkom, ook betreffende things too do.
Alvast super bedankt.
We willen dan eindelijk onze droomvakantie maken naar Hawaii. Eigenlijk willen we het liefst, of voorgaand aan Hawaii, of aansluitend, naar Miami Beach.
Zijn er ook mensen die rond deze tijd van het jaar daar zijn geweest?
Wat is de temperatuur in december op Miami Beach en is dat te doen via een reisbureu?
We hebben gekeken op de volgende reisbureau's:
WCR reizen
http://www.pacificislandtravel.nl
Alleen zijn dat pakketten maar ga er van uit dat je in overleg hier vanaf kunt wijken ?? Iemand hier ervaring mee?
En ik lees ook veel over de zonkant van Hawaii. Dat je daar echt moet zijn in december anders is het te koud en te nat.
Waar is daar de zonkant?
Alle tips zijn welkom, ook betreffende things too do.
Alvast super bedankt.
Re: december 2014 Hawaii
wellicht is exit-reizen ook een optie. Ik vind het contact met hun goed verlopen en ze bieden reizen voor mooie prijzen.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Vragen over reis naar Hawaii en Miami Beach december 201
De zonkant van Hawaii?
De staat Hawaii omvat verschillende eilanden, hieronder de droge regios voor de 4 bekendste eilanden.
The big island (Hawaii) --> Wailua-Kona, Kohala,
Maui --> Kihei, Wailea, Kanaapali, (+- Kapalua)
Kauai --> Poipu, Waimea
Oahu --> Honululu met Waikiki
De staat Hawaii omvat verschillende eilanden, hieronder de droge regios voor de 4 bekendste eilanden.
The big island (Hawaii) --> Wailua-Kona, Kohala,
Maui --> Kihei, Wailea, Kanaapali, (+- Kapalua)
Kauai --> Poipu, Waimea
Oahu --> Honululu met Waikiki
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Re: Vragen over reis naar Hawaii en Miami Beach december 201
Wij waren in 2008 een weekje op Oahu.
Wij verbleven in Hale'iwa, prachtig surfstadje, alles draait er om surfen!
Toen wij er in november waren, was er ook net een onderdeel van het wk surfen.
Ik zou opnieuw sowiesoaan de north shore blijven, Hale'iwa, Sunset Beach, Waimea,...
Wat wij gedaan hebben aan de noord oost kust en we ook aan iedereen willen aanraden was Kualoa Ranch.
Hier kon je echt allerlei activiteiten doen, met een quad door de vallei, te paard, of met een hummer.
Je kan daar een movie tour doen, er werden (en worden) daar heel wat films opgenomen, alsook de serie Lost.
Wij zijn toen via via tijdens de opnames op verschillende sets geraakt, en hebben er zelf 3 van de hoofdrolspelers mogen ontmoeten. TOP dus!!
Voor de rest zou ik een volgende keer op Oahu een rondleiding in de Dole plantage gaan doen.
Ook Pearl Harbor zou ik dan gaan bezoeken.
Gaan snorkelen in Hanauma Bay...
Ik kan er uren over blijven praten, maar helaas is mijn pauze op het werk al weer voorbij
Ik ben nu wel weer aan het uitkijken om opnieuw naar Hawaii te trekken, dit keer wel Big Island en Maui.
Veel plezier met het plannen!
Wij verbleven in Hale'iwa, prachtig surfstadje, alles draait er om surfen!
Toen wij er in november waren, was er ook net een onderdeel van het wk surfen.
Ik zou opnieuw sowiesoaan de north shore blijven, Hale'iwa, Sunset Beach, Waimea,...
Wat wij gedaan hebben aan de noord oost kust en we ook aan iedereen willen aanraden was Kualoa Ranch.
Hier kon je echt allerlei activiteiten doen, met een quad door de vallei, te paard, of met een hummer.
Je kan daar een movie tour doen, er werden (en worden) daar heel wat films opgenomen, alsook de serie Lost.
Wij zijn toen via via tijdens de opnames op verschillende sets geraakt, en hebben er zelf 3 van de hoofdrolspelers mogen ontmoeten. TOP dus!!
Voor de rest zou ik een volgende keer op Oahu een rondleiding in de Dole plantage gaan doen.
Ook Pearl Harbor zou ik dan gaan bezoeken.
Gaan snorkelen in Hanauma Bay...
Ik kan er uren over blijven praten, maar helaas is mijn pauze op het werk al weer voorbij
Ik ben nu wel weer aan het uitkijken om opnieuw naar Hawaii te trekken, dit keer wel Big Island en Maui.
Veel plezier met het plannen!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vragen over reis naar Hawaii en Miami Beach december 2014
Ik zou me eerder afvragen of je Miami in December niet kouder zal vinden dan Hawaii. Nog wel boven de 20C rond die tijd, maar het dipt er dan ook weleens onder. De meeste Hawaiian Island hebben het hele jaar door temperaturen van rond 25C. Als je absoluut geen regen wilt hebben moet je aan de "droge" kant van het eiland van je keuze gaan zitten wat betreft de "Trade Winds". Op meeste eilanden is dat de west kust, en eigenlijk alleen vlak aan de kust want ga je een stukje landinwaarts dan wordt het alweer wat natter. Kona ziet bijvoorbeeld vrijwel geen regen, alle begroeiing in het dorp wordt kunstmatig geirrigeerd, maar ietsje landinwaarts van Kona (1/2 mile) hoef je al niet meer te irrigeren omdat het daar nat zat is. Maar zelfs in de nattere delen is het niet zo dat de regen constant met bakken naar beneden komt. Bijvoorbeeld Hilo op Big Island wat bekend staat als een van de natste plekken op aarde ziet eigenlijk voornamelijk een buitje in de vroege ochtend of late middag/tegen de avond. Het is dus niet zo dat je de hele dag in zuidwester met paraplu moet rondlopen.
-
lauravanderklugt
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Re: Vragen over reis naar Hawaii en Miami Beach december 2014
Wij hebben de eerste 2 reizen via Pacific Island Travel geboekt; 1e reis; trouwreis en 4 eilanden, 2e reis; 5 eilanden.
Beide keren zijn we afgeweken van de standaardpakketten, dus dat is zeker mogelijk voor bijv 1 extra overnachting bij de vulkaan.
Tegenwoordig boek ik zelf alles, maar voor die reizen waren we heel tevreden met de organisatie. Goed advies en geregeld.
Beide keren zijn we afgeweken van de standaardpakketten, dus dat is zeker mogelijk voor bijv 1 extra overnachting bij de vulkaan.
Tegenwoordig boek ik zelf alles, maar voor die reizen waren we heel tevreden met de organisatie. Goed advies en geregeld.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht