Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Daphne87: trip hawaii 2012
Reis Daphne87: trip hawaii 2012
komende zomer willen mijn vriend en ik 3-4 weken west USA combineren met een week Hawaii! Ik lees veel mooie verhalen over Mauii... hebben jullie tips voor vliegtickets, hotels, excursies etc?
Re: Reis Daphne87: trip hawaii 2012
Maui coast hotel is echt een prima hotel.
Wij hadden geboekt via exit reizen. Goedkoop. En je zit gelijk aan het strand. Wij hadden een auto gehuurd in maui. Wij hadden uiteindelijk een jeep genomen, maar hadden dat helemaal niet nodig.
Er zijn daar zoveel stranden. Goedkoop en lekker eten is: maui taco's
diverse beroemdheden hebben daar gegeten.
Verder zou ik naar molokini gaan. En als je het leuk vind, met je vriend een fotoshoot doen. Ik heb dat gedaan met mijn man. http://www.lahainaphotography.net/
Hele leuke echte Hawaiian, heel betaalbaar en de mooiste romantische foto's op het strand bij zonsondergang. Echt een aanrader!!! Wij vonden het goedkoop.
Verder zou ik nog graag die sunrise willen doen haleakala, die hebben we niet meet gedaan, maar toch spijt van gehad.
Have fun!!
Wij hadden geboekt via exit reizen. Goedkoop. En je zit gelijk aan het strand. Wij hadden een auto gehuurd in maui. Wij hadden uiteindelijk een jeep genomen, maar hadden dat helemaal niet nodig.
Er zijn daar zoveel stranden. Goedkoop en lekker eten is: maui taco's
Verder zou ik naar molokini gaan. En als je het leuk vind, met je vriend een fotoshoot doen. Ik heb dat gedaan met mijn man. http://www.lahainaphotography.net/
Hele leuke echte Hawaiian, heel betaalbaar en de mooiste romantische foto's op het strand bij zonsondergang. Echt een aanrader!!! Wij vonden het goedkoop.
Verder zou ik nog graag die sunrise willen doen haleakala, die hebben we niet meet gedaan, maar toch spijt van gehad.
Have fun!!
Informeer eens bij Exit reizen, goedkoper kun je het niet krijgen. Zij kunnen een complete reis erg voordelig samenstellen.
Wij hebben erg goede ervaringen met Exit reizen.
Idem hier. Wat echt must see's zijn op Maui zijn de Road To Hana, en de zonsopgang in Haleakala NP (wel heul vroeg uit de veren vanuit 't Maui Coast, maar zeker worth it!). Veel plezier!lars schreef:Informeer eens bij Exit reizen, goedkoper kun je het niet krijgen. Zij kunnen een complete reis erg voordelig samenstellen.
on the road
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 19367 Weergaves
-
Laatste bericht door lauravanderklugt
-