Het is bijna zover:)

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Het is bijna zover:)

Bericht door NeoMay »

Zo wij zijn al weer even thuis van een geweldige vakantie Las Vegas en Hawaii!
Het is ons erg goed bevallen,Maui wat beter dan Oahu al hebben we daar ook mooie dingen gezien maar het was er erg druk want toen we er waren was er Apec,Asian Pacific Economic Conference.Met oa Barack Obama en door de veiligheidsvoorschriften en straten die afgezet werden kon je je niet vrijuit bewegen.Wij hebben er uiteindelijk niet heel veel last van gehad omdat we weg waren voor de grote kopstukken aankwamen maar hebben we een dag eerder de huurauto terug gebracht omdat ze grote files verwachtten.
Ik vond het Aqua Palms hotel een beetje tegen vallen,zeker na het Tropicana Hotel in LV en het hotel op Maui(Maui coast hotel) was erg mooi.
Wij zaten in Aqua Palms aan de achterkant en dat is niet zo leuk qua uitzicht.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
misstiara
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:16

Re: Het is bijna zover:)

Bericht door misstiara »

Wij zaten ook in maui coast hotel. Geweldig hè? Superhotel en lekker dichtbij de stranden
Gebruikersavatar
Enasni
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 aug 2009, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Het is bijna zover:)

Bericht door Enasni »

Kan ik me voorstellen...de achterkant van het Aqua Palms is de zogehete "city-view" kant: je kijkt tegen een paar betonnen gebouwen aan en veel meer dan dat zie je volgens mij ook niet :). Tip voor de mensen die ooit nog die kant op gaan: zorg dat je aan de voorkant van het gebouw komt te zitten: ocean-view (als je een stukje over je balkon heen leunt ;)) en Diamond head view. Stukken beter dan de achterkant!

Verder is het Aqua Palms inderdaad geen top hotel, maar wel gewoon degelijk en ik vond het in ieder geval een prima prijs-kwaliteit verhouding.
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
misstiara
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:16

Re: Het is bijna zover:)

Bericht door misstiara »

Ik zat in Hilton Hawaiian village. Supermooi natuurlijk. Maar ik dacht eraan om de volgende keer in aqua palms te gaan zitten. Had zoveel goede verhalen erover gehoord. Ik zag wel dat het vlak bij elkaar zat.
NeoMay
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 feb 2010, 18:33
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Het is bijna zover:)

Bericht door NeoMay »

Nou ik zou liever in het hilton hebben gezeten als ik het geld ervoor had gehad.Maar verder was het aqua palms prima hoor.Je moet er alleen niet teveel van verwachten.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer