Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Groupon Honolulu

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
jiejie
Amerika-expert

Groupon Honolulu

Bericht door jiejie »

Ik weet niet in hoe verre dit al eens is aangeraden hier op het forum (ik ben niet zo actief meer), maar ik bedacht mij net dat het een goed idee voor vele Hawaii gangers kan zijn om de Honolulu Groupon een beetje te volgen.

Momenteel is er bijvoorbeeld een aanbieding om met 5 personen een uur lang een rondvlucht te doen voor 265 dollar, omgerekend dus iets meer dan 50 dollar per persoon. Op zich is dat echt geen verkeerde aanbieding (wij hebben hem zelf ook gekocht trouwens voor als mijn familie hier op bezoek komt). En ik zie wel vaker aanbiedingen, ook bijvoorbeeld van Kualoa ranch, of duikmogelijkheden, walviskijken etc etc.. er wordt ook veel aangeboden wat niet direct voor toeristen iets is, maar regelmatig toch ook wel, dus wellicht een idee voor de mensen hier, die naar Hawaii komen, om het een beetje te volgen?

Je kunt Groupon hier vinden: http://www.groupon.com/r/uu11439498
Syllvia
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Groupon Honolulu

Bericht door Syllvia »

Thanks heb me aangemeld bij Groupon Honolulu:)

grts Sylvia
VillaUtopia
Amerika-ontdekker

Re: Groupon Honolulu

Bericht door VillaUtopia »

Yep, me too :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer