Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken inter islands vluchten vanuit NL: probleem!

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Toni
Amerika-newbie

Boeken inter islands vluchten vanuit NL: probleem!

Bericht door Toni »

In augustus 2011 gaan wij op huwelijksreis naar Hawaii. We hebben onze retourvlucht al geboekt met de KLM en hebben al een heel plannetje gemaakt om van eiland naar eiland te hoppen. We hebben zelfs al een aantal hotels geboekt vanwege het hoogseizoen. Maar nu waren we toe aan het boeken van de vluchten van eiland naar eiland, bv met Hawaiian Airlines, maar die accepteren geen Europese credit cards. Wat nu? Island Air waar ik weinig goede recensies van lees? Wachten tot we daar zijn, in het hoogseizoen...? Cheaptickets verkoopt ze ook maar dan betaal je per enkeltje 35 euro extra aan administratiekosten... En dat dan met 4 enkeltjes.

Wie heeft hier ervaring mee?
ScubaJP
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Boeken inter islands vluchten vanuit NL: probleem!

Bericht door ScubaJP »

Lukt het wel via Expedia.com of Orbitz.com?
Hawaiian heeft een kantoor in Londen: http://www.hawaiianair.co.uk/ "All European Credit Cards Taken".
Toni
Amerika-newbie

Bericht door Toni »

Thanks! Heb ze een aanvraag gestuurd, kijken of het lukt!
clo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door clo »

Hallo Toni,
Heb jij ondertussen reeds je tickets kunnen boeken?
Ik ben ook volop bezig onze inter islands vluchten te boeken en had ook contact opgenomen met het kantoor in Londen.
Via hen kosste een ticket : GBP £67.40 inc tax and charges (=109.50$ met de huidige koers) i.p.v. 92.20$/persoon
Ik ben er nu in geslaagd om toch de tickets te reserveren door eerst een HawaiianMiles member te worden ( wel met mijn Belgisch adres en als staat USA)
Daarna was het geen probleem om te boeken zelfs met mijn Europees creditcard. Ik heb net mijn bevestiging gekregen.
Hopelijk lukt het voor jou ook op deze manier, veel geluk
Claudine
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Toni schreef:bv met Hawaiian Airlines, maar die accepteren geen Europese credit cards
Wat voor creditcard gebruik je dan? Toen ik nog in Nederland woonde, in 2007, kon ik heel gemakkelijk via hun .com website boeken met mijn Nederlandse ING Visa card. Deze werd gewoon geaccepteerd.

Edit: Ik lees net de voorlaatste reactie, en ik denk dat dit hetzelfde bij mij is gegaan en dat het hierdoor bij mij ook gewoon zonder probleem ging:
clo schreef: Ik ben er nu in geslaagd om toch de tickets te reserveren door eerst een HawaiianMiles member te worden ( wel met mijn Belgisch adres en als staat USA)
Daarna was het geen probleem om te boeken zelfs met mijn Europees creditcard. Ik heb net mijn bevestiging gekregen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer