Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
WK Finale in HAWAII, kijkers!?
-
- Amerika-newbie
WK Finale in HAWAII, kijkers!?
Hoi Allen,
Ik zit als Nederlander deze zomer op Maui en vond het vanochtend toch wel heel triest dat ik met 5 andere in een Irish pub de halve finale moest kijken terwijl het op het museumplein toch zo'n feest was.
Zitten er nog meer Nederlanders in Hawaii die wat gezelschap willen hebben om de finale van Zondag te kijken.
Ik ben ook best bereid om naar een ander eiland te vliegen om met een landgenoot van een biertje te genieten om half negen 's ochtends!
-Daan
Ik zit als Nederlander deze zomer op Maui en vond het vanochtend toch wel heel triest dat ik met 5 andere in een Irish pub de halve finale moest kijken terwijl het op het museumplein toch zo'n feest was.
Zitten er nog meer Nederlanders in Hawaii die wat gezelschap willen hebben om de finale van Zondag te kijken.
Ik ben ook best bereid om naar een ander eiland te vliegen om met een landgenoot van een biertje te genieten om half negen 's ochtends!
-Daan
Re: WK Finale in HAWAII, kijkers!?
Wij komen de avond ervoor aan op Maui. We komen dus erg graag naar die irish pub om mee te vieren en te kijken (zijn waarschijnlijk toch al erg vroeg wakker!).
Waat zit deze pub? Hopelijk lukt het om nog meer Nl-ers te verzamelen!
Irene
Waat zit deze pub? Hopelijk lukt het om nog meer Nl-ers te verzamelen!
Irene
-
- Amerika-newbie
Fred's in South Kihei!
2511 South Kihei Road
2511 South Kihei Road
Goh als ik dat geweten had
ipv gezellig met andere Nederlanders zat ik in m'n uppie voor de tv (eerst met koffie, later toch met bier vanwege de spanning lol)

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht