5/6 dagen voldoende?

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Jedinja
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 aug 2008, 18:04

5/6 dagen voldoende?

Bericht door Jedinja »

Hallo,

Ik heb me zojuist geregistreerd bij dit Forum. Wij gaan in oktober/november zo'n 23 dagen naar Amerika. We gaan een rondreis maken in het westen en houden nog zo'n dag of 5/6 over om naar Hawaii te gaan. Is dat de moeite waard om de reis naar Hawaii te ondernemen? We willen er vooral lekker bijkomen op Oahu. Pearl Harber bekijken en Haunama Bay en verder op t strand liggen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groeten,
Jedinja
Gebruikersavatar
José
Amerikakenner
Berichten: 990
Lid geworden op: 29 dec 2007, 16:48
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Wierden

Re: 5/6 dagen voldoende?

Bericht door José »

Als je idd alleen op Oahu blijft lijkt me dat prima!
Wij hebben dit ook als afsluiter op onze rondreis gedaan... Mijn ervaring is wel dat wij na 4 weken rondreizen het wel heerlijk vonden om alleen maar op het strand te liggen.. Heb (tot mijn spijt) niet veel gezien (maar das wel weer een reden om nog eens terug te komen :lol: )

We kwamen maandag daar rond het middaguur aan en zijn vrijdagavond weer vertrokken.. Dus 4 volle dagen... Was zeker de moeite waard...
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Re: 5/6 dagen voldoende?

Bericht door ned in MO »

Het is alleen van Hawaii naar nederland wel een erg lange ruk vliegen,.
Hawaii is wel erg leuk. Ben er op honeymoon geweest.
Mieksje
Amerika-ontdekker
Berichten: 91
Lid geworden op: 04 jun 2008, 18:44

Re: 5/6 dagen voldoende?

Bericht door Mieksje »

Ned in MO,
Wij zijn van plan om volgend jaar ook op honeymoon naar Hawaii te gaan. Wat zijn volgens jou de aanraders (welk eiland, hotels, excursies)?

Groetjes
Jedinja
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 aug 2008, 18:04

Re: 5/6 dagen voldoende?

Bericht door Jedinja »

Bedankt voor je reactie José. Wij twijfelden een beetje of het wel de moeite waard is voor een paar dagen, maar als het jouw reactie zo leest moeten we het vooral doen. Nu weer verderpuzzelen met het reisschema :)
Sandy
Amerika-expert
Berichten: 9403
Lid geworden op: 05 mei 2004, 10:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: 5/6 dagen voldoende?

Bericht door Sandy »

ned in MO schreef:Het is alleen van Hawaii naar nederland wel een erg lange ruk vliegen,.
Hawaii is wel erg leuk. Ben er op honeymoon geweest.
Wij zijn ook op honeymoon geweest naar Hawaii (zie onderschrift) ... 7 dagen naar Oahu en 3 dagen naar the big island Hawaii ... Een onvergetelijke reis, inderdaad wel een lange ruk vliegen!

PS. 5/6 dagen is wel te doen .. het is maar net wat je allemaal wil doen in die dagen ...
Sandy
MichelUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 apr 2008, 10:27

Re: 5/6 dagen voldoende?

Bericht door MichelUSA »

Ook wij hebben Hawaii (Oahu) 6 dagen aangedaan als afsluiter van een rondreis, 5/6 dagen is voldoende voor de standaard bezienswaardigheden en een beetje strandhangen en lekker eten + winkelen in de avond.

Met name snorkelen in Hanauma Bay vond ik prachtig en USS Arizona Memorial (Pearl Harbor) is ECHT indrukwekkend.

Veel plezier als je nog die kant op gaat, ik ben nu 2 weken terug maar ik mis het nog elke dag :cry:
Jedinja
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 aug 2008, 18:04

Re: 5/6 dagen voldoende?

Bericht door Jedinja »

We hebben toch besloten om niet naar Hawaii te gaan. We willen onze rondreis niet overhaasten en we gaan nog op bezoek bij een Amarikaanse familie in LA, dus daar willen we ook de tijd voor nemen.

Misschien een andere keer :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer