Kauai Deluxe Island Kama'aina Helicopter Tour

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
MrAmerica
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 feb 2004, 15:21
Locatie: Nieuwleusen

Kauai Deluxe Island Kama'aina Helicopter Tour

Bericht door MrAmerica »

Tijdens onze reis naar Hawaii waarbij we een bezoek brengen aan Oahu, Big Island, Kauai en Maui willen we ook een helicopter rondvlucht maken.

Er worden vele vluchten aangeboden en wij kunnen daar nog geen keuze uit maken. Op zich klinkt onderstaande beschrijving veel belovend:

"Soar into Hanapepe Valley site of "Jurassic Park Falls." Enter Waimea Canyon with its awsome colors, depth and breadth. View the jagged 4,000 ft. Na Pali Cliffs open up before you. See Kalalau Valley’s remains of ancient Hawaiian home sites and taro patches. Pass Bali Hai, from the epic film “South Pacific,” before entering into lush Hanalei Valley. Enter Mt. Wai'ale'ale's crater, marvel at the 2,000 ft. waterfalls before your return journey to Lihue." http://www.heliusahawaii.com/hawaii+kau ... e=l45.html

Ik ben benieuwd of iemand al eens een dergelijke vlucht gemaakt heeft, en hoe deze bevallen is. Of wellicht is een andere vlucht nog meer aan te bevelen...? Ik sta open voor suggesties. :D
Travel my way, take the scenic byway!
jackybeertje
Amerika-ontdekker
Berichten: 94
Lid geworden op: 28 nov 2006, 13:47
Locatie: kahului, HI
Contacteer:

Bericht door jackybeertje »

sorry kan ik je niet mee helpen. Heb nog weinig van de andere eilanden gezien buiten een dagje shoppen in honolulu.
Ik weet dat er hier ook veel heli tours gegeven worden, maar ben zelf nooit geweest. Lijkt me erg mooi, maar been niet zo dol op vliegen.
sweatbox
Amerikakenner
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 okt 2005, 09:51
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Geen ervaring met helicoptervluchten. Ik heb twee weken geleden een boottocht gemaakt langs de Na-Pali Coast. Het duurt vier tot vijf uur en het kost wat minder. Dolfijnen, zeeschildpadden, snorkelen, geweldig mooie kustlijn en een goede lunch.

http://www.liko-kauai.com/

Over de helicoptervluchten op de "Big Island" hoor je nogal wat foute verhalen. De wervelende reclame's met vluchten over de lavastromen zijn video montages. In het echt is bijna nooit wat van te zien, naar het schijnt.
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 3998
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik heb in Februari van dit jaar nog een helicoptervlucht gemaakt over Big Island met Paradise Tours. In mijn reisverslagkun je lezen hoe ik het vluchtje heb ervaren
MrAmerica
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 feb 2004, 15:21
Locatie: Nieuwleusen

Bericht door MrAmerica »

Ik had je verslag al gelezen een tijdje geleden. De helicoptervlucht die je gemaakt hebt ziet er ook goed uit. Maar... toch ben ik benieuwd of er mensen zijn die de vlucht gemaakt hebben op het eiland Kaua'i, vooral omdat je dan langs het (over land) haast ontoegankelijke Napali Coast State Park vliegt.
Travel my way, take the scenic byway!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer