Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis Hawaii
Re: Rondreis Hawaii
Schitterend !!!
Ik hoop ook snel terug te kunnen gaan!
Ik hoop ook snel terug te kunnen gaan!
Leuke fotos Aspara 

Rainbow fallsAspara schreef:Waterval waarvan ik mij de naam even niet kan herinneren
-
Aspara
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Inderdaad ja!jiejie schreef:Leuke fotos Aspara
Rainbow fallsAspara schreef:Waterval waarvan ik mij de naam even niet kan herinneren
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Hoi iedereen,
Vanaf 2 april ga ik ook een 3tal weken naar Hawaii,
de informatie die ik hier lees zal heel goed van pas komen.
Het is een beetje gokken, want ik heb alles zelf gepland. 's Ochtends in Brussel, en 's avonds (lokale tijd) in Honolulu
De eerste 6 dagen blijf ik op Oahu, dan vlieg ik met island air naar (west-)Molokai voor 3 dagen, voorts met de ferry naar Maui, lahaina (ook 3 dagen) en dan nog met Hawaiian airlines richting the Big Island (2 dagen Kona, 2 dagen volcano lodging) om dan terug naar Honolulu en naar België te vliegen.
De bedoeling is om te leren surfen en toch zoveel mogelijk bezienswaardigheden te bezoeken. Gelukkig is op het net veel info te vinden.
Ik zal proberen om er ook een reisverslag van te maken.
Groetjes,
Paul
Vanaf 2 april ga ik ook een 3tal weken naar Hawaii,
de informatie die ik hier lees zal heel goed van pas komen.
Het is een beetje gokken, want ik heb alles zelf gepland. 's Ochtends in Brussel, en 's avonds (lokale tijd) in Honolulu
De eerste 6 dagen blijf ik op Oahu, dan vlieg ik met island air naar (west-)Molokai voor 3 dagen, voorts met de ferry naar Maui, lahaina (ook 3 dagen) en dan nog met Hawaiian airlines richting the Big Island (2 dagen Kona, 2 dagen volcano lodging) om dan terug naar Honolulu en naar België te vliegen.
De bedoeling is om te leren surfen en toch zoveel mogelijk bezienswaardigheden te bezoeken. Gelukkig is op het net veel info te vinden.
Ik zal proberen om er ook een reisverslag van te maken.
Groetjes,
Paul
-
Aspara
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Veel plezier daar Paul! Je zal er zeker geen spijt van hebben. Ik denk nog vaak terug aan deze reis. 
A journey of a thousand miles begins with the first step...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht