Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pearl Harbour

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Benensylvia
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Pearl Harbour

Bericht door Benensylvia »

Hieronder staat ook al een Pearl Harbour topic maar mijn vraag is anders dus vandaar :)

We willen 2 of 3 augustus Pearl H bezoeken. Nu lees ik zoals bekend over de gratis tickets. Echter het is toppunt hoogseizoen dus in hoeverre is er kans van slagen? Als ik er direct 0700 sta kan ik dan 2 kaarten bemachtigen en zo ja, wanneer kun je dan naar de USS Arizona toe? Lang wachten?
Kan ik eventueel bij mislukken direct de dag erna reserveren?

Het gaat mij niet eens om het gratis, wil er best voor betalen als dat vlotter gaat. Wie heeft hier ervaring mee?

En nog een tweede vraagje: is Diamond Head goed met openbaar vervoer te bereiken?

Alvast bedankt voor de reacties.

Ben en Sylvia
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Pearl Harbour

Bericht door Ruud2004 »

Beiden in 2012 bezocht, wellicht heb je wat aan ons reisverslag. Vwb het OV (prima OV op Hawaii trouwens) naar Diamond Head, de bus stopt volgens mij aan de doorgaande weg, maar dat moet je zo op kunnen zoeken. Je moet dus een stuk (door die tunnel) lopen voordat je aan de "klim" kan beginnen. Wij zijn overigens met een taxi gegaan.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie