Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

zwemmen met de dolfijnen

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Rissie
Amerika-newbie

zwemmen met de dolfijnen

Bericht door Rissie »

Hallo lieve mensen,

Ik wil binnenkort graag naar Kona gaan om daar te zwemmen met de wilde dolfijnen.
Heeft iemand tips voor mij voor een goedkoop hotel in de buurt en hoe ik daar kom vanaf het vliegveld met de bus?
Alvast bedankt!

Groetje van Mariska
guinevere
Amerika-expert

Re: zwemmen met de dolfijnen

Bericht door guinevere »

Als je even op Google zoekt kan je verschillende aanbieders vinden, maar besef je wel dat het erg controversieel is:
...The bottom line is that the activity itself is illegal, despite the lack of enforcement. While many of the sites on the web tout the wonders of swimming with these animals, this NMFS response clearly states that the activity is a violation of the Marine Mammal Protection Act. Something clearly needs to change for the sake of the dolphins.
Voor het volledige bericht waarin ze uitlegggen waarom het geen goed idee is, zie: http://www.konawhalewatch.com/main_file ... ticles/31/.
Afbeelding
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Nog vergeten erbij te zeggen: misschien een leuk alternatief is een manta ray snorkel/duik? Dat schijnt geen bedreiging te vormen voor de manta rays en is ook een onvergetelijke ervaring die je bijna nergens anders zal vinden.

OV is erg beperkt in Hawaii, alleen Oahu heeft een goed system. Volgens deze website is er beperkte service with the Hele-On bus.

Wij vinden de Royal Kona erg fijn; het is goedkoop en je zit op loopafstand van de baai en alle leuke winkeltjes en restaurants.
Afbeelding
Rissie
Amerika-newbie

Bericht door Rissie »

Dank je wel voor je bericht. Ik kan me helemaal voorstellen dat de dolfijnen hierdoor overbelast raken.
Wat betreft het hotel, ziet er heel mooi uit.....maar kan niet zeggen dat het goedkoop is.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ja, Hawaii is helaas ontzettend duur. Het RKR is echt een van de goedkoopste. Kijk anders eens of Uncle Billy's iets voor je is ... die is geloof ik het allergoedkoopst, maar de beoordelingen zijn erg wisselend. Of anders AirBNB of couchsurfing?
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer