Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Island Air of Go! Mokulele Airlines

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Monky
Amerika-ontdekker

Island Air of Go! Mokulele Airlines

Bericht door Monky »

Hey allemaal,

Ondertussen ben ik toch zelf ook aan het kijken om een reis zelf samen te stellen.
Ik zit heel erg te worstelen met de volgorde waarin ik de eilanden moet bezoeken. Vooral doordat Hawaiian Air niet op Molokai vliegt.

Nogmaals de eilanden die ik wil bezoeken: Oahu, Kauai, Maui, Big Island en Molokai.
Ik wil op Oahu aankomen met Delta Airlines. Ik kan op elk van de andere eilanden (behalve Molokai) weer vertrekken naar Nederland.
Ik probeer vluchten uit te zoeken die niet voor 10 am vliegen, want voor die tijd moet je de auto nog inleveren en naar het vliegveld rijden vanaf je accommodatie en je moet er vast vanaf een bepaalde tijd aanwezig zijn.

Ik wil zoveel mogelijk met Hawaiian Air vliegen, want die schijnt toch het meest betrouwbaar te zijn. Doordat we dus naar Molokai willen moeten we dus met een van de andere inter-eiland maatschappijen vliegen.

Nu heb ik van Island Air en van Go! Mokulele Airlines toch aardig wat negatieve berichten gehoord.
Hebben jullie misschien ervaringen die jullie kunnen delen over deze airlines? Go! Mokulele Airlines is pas weer gefuseerd geloof ik dus misschien dat het niet iets beter is?

Hoe hebben jullie Molokai in jullie reis gepast?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes,
Monique
clo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Island Air of Go! Mokulele Airlines

Bericht door clo »

Hallo Monique,
Vorig jaar hebben wij met Hawaiian Air, Island Air en Pacific Wings gevlogen. De volledige reis ( eilanden Kauai, Maui, Big Island en O'ahu) heb ik zelf georganiseerd en geboekt.
Bij al deze vliegtuigmaatschappijen hebben we geen enkele negatieve ervaring gehad.
Hawaiian Air is zeker de grootste maatschappij en de vliegtuigen zijn misschien iets mooier en groter maar bedenk dat alle vluchten amper een klein uurtje vliegen. Ik had op voorhand ook de negatieve berichten gelezen en had ook een afwachtende houding, maar dat was zeker niet nodig geweest.
Vooral Pacific Wings was voor ons de max. Ik geloof zelfs dat die toen ook op Molokai vlogen.
Wij zijn met hen van Maui naar Big Island gevlogen in een klein vliegtuigje met 10 man. Piloot doet de check-in, bagage enz.. Je vliegt tamelijk laag dus heb je een prachtig zicht op de eilanden. Een echte aanrader!
Indien je nog vragen hebt hoor ik het wel
Grtjs
Claudine
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Vraagje, waarom vaar je niet gewoon vanaf Maui naar Molokai met een ferry? Ik heb geen flauw idee hoe duur het is maar het is niet zo gek ver van Lahaina vandaan en ik weet dat er veel mensen zijn op Maui die het boven het vliegen verkiezen :)
Jean-Paul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Jean-Paul »

Ik ben in 2011 vanuit Oahu naar Kauai gevlogen, daarna via Oahu (tussenstop) naar Maui en daarna van Maui naar Big Island.
Alle binnenlandse vluchten via Go! Mokulele en dat is me heel goed bevallen. De vliegtuigen zijn goed, ze zijn vrij goedkoop en hun service is perfect.
Ze vliegen wel met wat kleinere vliegtuigen. Voor de vlucht van Maui naar Big Island zijn we met een Cesna gevlogen.
We werden eerst gewogen en daarna werden de plaatsen in het vliegtuig bekend gemaakt. (balans)
Vooraf keek ik er tegenop maar het is allemaal super verlopen. Het heeft wel wat en het is wel avontuurlijk.
Misschien het checken waard? http://www.mokuleleairlines.com/

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer