Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met de camper Hawaii verkennen ??
met de camper Hawaii verkennen ??
Hallo,
heeft er iemand ervaring met het verkennen van de eilanden per camper.
Op het net vond ik enkele firma's die kleine campers aanboden. (soort VW transporter)
Lijk mij een leuke manier om optimaal te genieten van de natuur. Of heb ik het mis.......
In andere werelddelen konden wij zonder moeite grotere campers (motorhomes) huren. Deze heb ik op Hawaii nog niet gevonden. Zijn ze er niet of kijk ik erover?
Thanks,
PhilleKat
heeft er iemand ervaring met het verkennen van de eilanden per camper.
Op het net vond ik enkele firma's die kleine campers aanboden. (soort VW transporter)
Lijk mij een leuke manier om optimaal te genieten van de natuur. Of heb ik het mis.......
In andere werelddelen konden wij zonder moeite grotere campers (motorhomes) huren. Deze heb ik op Hawaii nog niet gevonden. Zijn ze er niet of kijk ik erover?
Thanks,
PhilleKat
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: met de camper Hawaii verkennen ??
Google eerst eens op campgrounds .
en google ook eens rondtrekken per camper op texel. misschien een beetje overdreven maar een beetje hetzelfde idee
en google ook eens rondtrekken per camper op texel. misschien een beetje overdreven maar een beetje hetzelfde idee
Re: met de camper Hawaii verkennen ??
met een camper? lijkt mij inderdaad een beetje vreemd. De eilanden kun je op een dag rondrijden. Ik heb er ook maar weinig campers gezien en qua kampeerplaatsen had je wat plekken langs de stranden, maar daar lijkt het mij niet prettig overnachten.
The Great American Eclipse Trip 2024
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 19669 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-