Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
condo's op Oahu
- steson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
condo's op Oahu
We willen onze rondreis Denver-Denver uitbreiden met een bezoek aan Oahu en Big Island, beide voor 5 nachten.
Vorig jaar hebben we hetzelfde gedaan (LA-LA+Hawaii) en toen hebben we op Maui in een Outrigger-hotel gezeten en hadden we een heerlijk verblijf in een condo !! Omdat de condo's van alle gemakken voorzien zijn en wij graag zelf eten maken en gek zijn op BBQ, zoeken we nu dus een condo op Oahu !!
Heeft iemand een tip waar we die het beste kunnen vinden ?? Wel graag op loopafstand van een strand. We zijn met twee volwassenen, dus het hoeft niet groot.
Vorig jaar hebben we hetzelfde gedaan (LA-LA+Hawaii) en toen hebben we op Maui in een Outrigger-hotel gezeten en hadden we een heerlijk verblijf in een condo !! Omdat de condo's van alle gemakken voorzien zijn en wij graag zelf eten maken en gek zijn op BBQ, zoeken we nu dus een condo op Oahu !!
Heeft iemand een tip waar we die het beste kunnen vinden ?? Wel graag op loopafstand van een strand. We zijn met twee volwassenen, dus het hoeft niet groot.
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
Re: condo's op Oahu
Kijk eens op VRBO. Vervelende website om mee te werken, maar het aanbod is erg groot.
- steson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Pffff, inderdaad een hopeloze website ! Kun je wel zoeken op beachfront ofzo ??
Maar wel weer interessant. Ik zag een condominium direct aan het strand van Waikiki Beach, een studio voor $ 110 pn.
Ik heb geen idee, is dit een normale prijs of kom je in een condominium die niet erg is bijgehouden ?? Foto's zeggen me nml niet alles (die kun je heel mooi maken). Is het bv goedkoper als je meer uit het centrum zit (want dat willen wij wel weer graag) ?
Dit is 'm:
http://www.vrbo.com/43978
Maar wel weer interessant. Ik zag een condominium direct aan het strand van Waikiki Beach, een studio voor $ 110 pn.
Ik heb geen idee, is dit een normale prijs of kom je in een condominium die niet erg is bijgehouden ?? Foto's zeggen me nml niet alles (die kun je heel mooi maken). Is het bv goedkoper als je meer uit het centrum zit (want dat willen wij wel weer graag) ?
Dit is 'm:
http://www.vrbo.com/43978
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
Geen idee, wij hebben het alleen voor Maui gebruikt en konden omdat we tijdens het hoogseizoen gaan en pas zo laat begonnen waren slechts uit een klein aantal betaalbare condo's/etc kiezen. We gaan pas over 1,5 week dus dan kan ik je vertellen hoe de hele ervaring uiteindelijk bevalt ... maar ik heb van meerdere mensen gehoord dat VRBO goed bevallen is en tot zo ver hebben we goed contact met de eigenaar dus ik verwacht dat het wel los loopt.
Voor zover ik weet kan je niet op beachfront sorteren en zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt is sorteren op datum waardeloos omdat ze ook alles wat niet beschikbaar is weergeven.
Maar er zitten dus wel hele leuke, betaalbare dingen bij. Ik heb gewoon alle listings bekeken en ja, dat duurde echt ontzettend lang haha.
Hoe kom je eigenlijk alleen $110 per nacht? De link die je gaf begint toch met $139pn buiten het hoogseizoen en anders $155? Vergeet ook niet dat je daarbij nog belasting en een schoonmaak fee moet betalen. Voor 5 nachten kom je dan minimaal op ($139x5x1.1392+$75) $867, of $173pn.
Voor zover ik weet kan je niet op beachfront sorteren en zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt is sorteren op datum waardeloos omdat ze ook alles wat niet beschikbaar is weergeven.
Hoe kom je eigenlijk alleen $110 per nacht? De link die je gaf begint toch met $139pn buiten het hoogseizoen en anders $155? Vergeet ook niet dat je daarbij nog belasting en een schoonmaak fee moet betalen. Voor 5 nachten kom je dan minimaal op ($139x5x1.1392+$75) $867, of $173pn.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij hebben ook prima ervaring met vrbo.com, ook wij hebben een condo met BBQ bij het strand gehad op Oahu (zie reisverslag). Je kan heel goed zoeken op homeaway.com, misschien die eens proberen ? Daar kan je data aangeven en verschillende opties aanklikken. Succes !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl