Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reisroute Trip it USA 2011
-
clo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
reisroute Trip it USA 2011
Wie heeft op TripIt zijn reisroute geplaatst voor een trip naar Hawaii van 21 mei -8 juni 2011 (Bart/ Stijn/ Koen)
http://www.tripit.com/trip/public/id/1C4D1E9AEBDF
Ik zou indien mogelijk graag jullie reisverslag volgen omdat wij deze zomer ongeveer dezelfde route volgen en ben o.a. zéér geiintereseerd in jullie ervaringen met Pacific Wings. Wij hebben daar nl. ook een vlucht gereserveerd maar dan in de omgekeerde richting.
Hopelijk checken jullie nog dit forum voor vertrek want voor jullie is het aftellen nu wel volop begonnen.
grtjs
Claudine
http://www.tripit.com/trip/public/id/1C4D1E9AEBDF
Ik zou indien mogelijk graag jullie reisverslag volgen omdat wij deze zomer ongeveer dezelfde route volgen en ben o.a. zéér geiintereseerd in jullie ervaringen met Pacific Wings. Wij hebben daar nl. ook een vlucht gereserveerd maar dan in de omgekeerde richting.
Hopelijk checken jullie nog dit forum voor vertrek want voor jullie is het aftellen nu wel volop begonnen.
grtjs
Claudine
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: reisroute Trip it USA 2011
Ik denk dat je dit beter gewoon in het topic had gepost waar je de link vandaan hebt gehaald 
viewtopic.php?f=20&t=31784#p576942
Mss een mod die dit kan samenvoegen?
Om toch al op je vraag te antwoorden: wij zijn eigenlijk niet van plan om een reisverslag bij te houden. De vorige jaren hebben we dat ook nooit gedaan. Hoogstens af en toe een mailtje en een foto richting het thuisfront, that's it.
Stel je vragen gerust in het topic hierboven en ik probeer ze zo snel mogelijk te beantwoorden.
viewtopic.php?f=20&t=31784#p576942
Om toch al op je vraag te antwoorden: wij zijn eigenlijk niet van plan om een reisverslag bij te houden. De vorige jaren hebben we dat ook nooit gedaan. Hoogstens af en toe een mailtje en een foto richting het thuisfront, that's it.
Stel je vragen gerust in het topic hierboven en ik probeer ze zo snel mogelijk te beantwoorden.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
-
clo
- Amerika-ontdekker
Re: Hawaii mei 2011
Het probleem was dat ik niet meer wist waar ik de link vandaan had gehaaldQ-BiC schreef:Ik denk dat je dit beter gewoon in het topic had gepost waar je de link vandaan hebt gehaald
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 84#p576942
Mijn vragen gelden vooral de vlucht met Pacific Wings (en Island Air). Misschien kan je bij terugkomst hier jouw ervaringen met deze vliegmaatschappijen en ev andere tips weergeven.
Geniet alvast van jullie reis !
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Sinds eergisteren terug.
Pacific Wings was raar, maar tof
Ze opereren (op Big Island) vanuit de commuter terminal. Een klein "hutje" weg van het hoofdgebouw. Mokulele zit daar ook.
De incheck balie: een telefoon, waar je moet aankondigen dat je er bent :p
De piloot doet uiteindelijk alles zelf eens hij terug is van zijn vorige vlucht. Het effectieve inchecken, het wegen van de bagage, zelfs het inladen van de bagage, en het vliegen zelf natuurlijk
Vliegtuig is een Cessna Grand Caravan. Klein, lastig om naar je zetel te "kruipen", en het kan bumpy worden onderweg, wat ook wel een ervaring is. Je ziet de piloot ook al zijn handelingen uitvoeren want hij zit gewoon in dezelfde cabin als jijzelf, wat wel cool is
Island Air is gewoon zoals elke andere luchtvaartmaatschappij. Niets speciaals.
Pacific Wings was raar, maar tof
De incheck balie: een telefoon, waar je moet aankondigen dat je er bent :p
De piloot doet uiteindelijk alles zelf eens hij terug is van zijn vorige vlucht. Het effectieve inchecken, het wegen van de bagage, zelfs het inladen van de bagage, en het vliegen zelf natuurlijk
Vliegtuig is een Cessna Grand Caravan. Klein, lastig om naar je zetel te "kruipen", en het kan bumpy worden onderweg, wat ook wel een ervaring is. Je ziet de piloot ook al zijn handelingen uitvoeren want hij zit gewoon in dezelfde cabin als jijzelf, wat wel cool is
Island Air is gewoon zoals elke andere luchtvaartmaatschappij. Niets speciaals.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
-
clo
- Amerika-ontdekker
Hallo Q-bic,
Bedankt voor de info, vlucht met Pacific Wings ziet er wel een héle ervaring uit. De foto's verduidelijken al héél wat. Ik kijk er al naar uit, nog een 6-tal weken en het is zo ver.
Indien je nog andere to do tips hebt voor alle eilanden hoor ik het graag
grtjs
Claudine
Bedankt voor de info, vlucht met Pacific Wings ziet er wel een héle ervaring uit. De foto's verduidelijken al héél wat. Ik kijk er al naar uit, nog een 6-tal weken en het is zo ver.
Indien je nog andere to do tips hebt voor alle eilanden hoor ik het graag
grtjs
Claudine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht