Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huwelijksreis hawaii geen idee waar te beginnen
huwelijksreis hawaii geen idee waar te beginnen
Hallo,
Al vanaf tiener zei ik altijd dat ik op huwelijksreis zou gaan naar hawaii, nu is mijn trouw in zicht en wil ik deze droom dan ook waar maken. alleen weet ik niet waar te beginnen...
Vanuit belgie vliegen ze niet op hawaii dus zou ik al via nederland moeten boeken, ik had verwacht neckermann/thomas cook maar hebben geen hawaii?? via internet vindt ik wel een paar site's maar wil het toch liever met een bekende reismaatschappij boeken dat ik zeker ben dat alles oke gaat. Iemand een voorstel met welke maatschappij ik kan boeken???
Heeft iemand ook een aanrader waar ik zeker moet gaan, wij willen graag ons huwelijkskledij meenemen omdaar op mooie lokaties trouw foto's te nemen.
Is februari een goede periode om naar hawaii te gaan??
Hoe zit het qua visa, moet je die op voorhand aanvragen of wordt het automatish gedaan als je aankomt?? Mijn man is origine Tunesier, en heeft een verblijfskaart voor Belgie, moet hij het dan met zijn consulaat in beglie regelen of wordt dit ook in land van aankomst geregeld?
Het zijn veel vragen, als iemand een antwoord voor mij heeft.
THX
Al vanaf tiener zei ik altijd dat ik op huwelijksreis zou gaan naar hawaii, nu is mijn trouw in zicht en wil ik deze droom dan ook waar maken. alleen weet ik niet waar te beginnen...
Vanuit belgie vliegen ze niet op hawaii dus zou ik al via nederland moeten boeken, ik had verwacht neckermann/thomas cook maar hebben geen hawaii?? via internet vindt ik wel een paar site's maar wil het toch liever met een bekende reismaatschappij boeken dat ik zeker ben dat alles oke gaat. Iemand een voorstel met welke maatschappij ik kan boeken???
Heeft iemand ook een aanrader waar ik zeker moet gaan, wij willen graag ons huwelijkskledij meenemen omdaar op mooie lokaties trouw foto's te nemen.
Is februari een goede periode om naar hawaii te gaan??
Hoe zit het qua visa, moet je die op voorhand aanvragen of wordt het automatish gedaan als je aankomt?? Mijn man is origine Tunesier, en heeft een verblijfskaart voor Belgie, moet hij het dan met zijn consulaat in beglie regelen of wordt dit ook in land van aankomst geregeld?
Het zijn veel vragen, als iemand een antwoord voor mij heeft.
THX
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: huwelijksreis hawaii geen idee waar te beginnen
Ik weet niet of je man een visum nodig heeft. Even navragen denk ik bij het consulaat of even googelen.
ik ben ook op huwelijks reis naar Hawaii geweest. Ik woonde echter al in de states.
je kan bijv via dallas of LA vliegen.
Je zou een paar dagen in en rond LA kunnen blijven en aan je jet lag werken.
Hawaii is nog weer een aantal uren meer namelijk.
Wij zijn de eerste paar dagen op oahu geweest en toen naar Maui. Leuk eiland en veel te doen. AL ik ooit weer eens ga dan wordt het kuaii en de big island. kuaii vanwegen de natuur en the big island vanwege de vulkanen
ik ben ook op huwelijks reis naar Hawaii geweest. Ik woonde echter al in de states.
je kan bijv via dallas of LA vliegen.
Je zou een paar dagen in en rond LA kunnen blijven en aan je jet lag werken.
Hawaii is nog weer een aantal uren meer namelijk.
Wij zijn de eerste paar dagen op oahu geweest en toen naar Maui. Leuk eiland en veel te doen. AL ik ooit weer eens ga dan wordt het kuaii en de big island. kuaii vanwegen de natuur en the big island vanwege de vulkanen
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Van visa en Belgisch - Tunesische huwelijk weet ik niks.
Wel ben ik in 2009 13 dagen naar Hawaii geweest (Kauai - Big Island - Oahu).
Alle eilanden zijn heel verschillend en heel mooi.
Lees ook de vragen van voorgaande posters eens door daar zitten soortgelijke vragen bij.
Wel ben ik in 2009 13 dagen naar Hawaii geweest (Kauai - Big Island - Oahu).
Alle eilanden zijn heel verschillend en heel mooi.
Lees ook de vragen van voorgaande posters eens door daar zitten soortgelijke vragen bij.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
Als je man niet de Belgische nationaliteit heeft, moet hij een visum aanvragen. Tunesië valt namelijk niet onder de VWP landen. Of dit in België kan, of dat hij dit in Tunesië moet doen weet ik niet. Ik zou dat even bij de ambassade/het consulaat navragen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 918 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger