Kamperen op Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
OpreismetCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2015, 17:42
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Kamperen op Hawaii

Bericht door OpreismetCo »

Hoi allemaal,
Volgend jaar ga ik maar liefst 2,5 maand rondreizen in Amerika (details volgen nog op een later moment in het topic "Op een rijtje naar Amerika in 2019") en daarvan ben ik 2 weken op Hawaii. Ik vlieg op Honolulu en daar verblijf ik in een appartement in Waikiki. Daarna heb ik 5 dagen op zowel Maui als Big Island (binnenlandse vluchten zijn al geboekt), waar ik een auto wil huren en het grooste deel van de tijd wil gaan kamperen. Ik vind het alleen erg lastig om over dit onderwerp informatie te vinden, is er iemand op dit forum die dit wel eens heeft gedaan? Zijn er bepaalde campings die de moeite waard zijn?

Dit zijn de bestemmingen die ik tot nu toe op mijn lijstje heb staan:
- Haleakala National Park (Maui)
- Road to Hana (Maui)
- Volcanoes National Park (Big Island)
- Waipi'o Valley (Big Island)

Andere tips zijn uiteraard van harte welkom. Veel dank alvast!
lauravanderklugt
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 07 sep 2003, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Kamperen op Hawaii

Bericht door lauravanderklugt »

Ik heb geen ervaring met kamperen, maar ben wel vaak op de genoemde plekken geweest en kan me niet herinneren kampeerders gezien te hebben in Nationale Parken. In Waipio is meeste terrein prive-grond, dus daar lijkt het me erg lastig, misschien bij het strand, maar ik zou goed uitzoeken het zomaar mag. In Waipio zijn de bewoners niet echt blij met toeristen, omdat er veel getresspassed wordt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer