We zijn in blijde verwachting van de eerste Hawaii vliegprijzen voor mei/juni volgend jaar, en omdat we alvast een klad/startplanning willen klaar hebben om te weten hoe & wat, is dit wat we hebben neergepend:
26/mei AMS - Honolulu - Kona
27/mei Big Island (Kona)
28/mei Big Island (Kona)
29/mei Big Island (Kona)
30/mei Big Island (Kona)
31/mei Big Island (Kona - Waimea)
1/jun Big Island (Waimea)
2/jun Big Island (Waimea)
3/jun Big Island (Waimea - Volcano)
4/jun Big Island (Volcano)
5/jun Big Island (Volcano - Hilo)
6/jun Big Island (Hilo - Maui (Hana)
7/jun Maui (Hana)
8/jun Maui (Hana - Kihei)
9/jun Maui (Kihei)
10/jun Maui (Kihei)
11/jun Maui (Kihei)
12/jun Maui (Kihei)
13/jun Maui - Kauai
14/jun Kauai (Kapa'a)
15/jun Kauai (Kapa'a)
16/jun Kauai (Kapa'a)
17/jun Kauai (Kapa'a)
18/jun Kauai (Kapa'a)
19/jun Kauai (Kapa'a)
20/jun Kauai - HNL - AMS
Ik merk dat we iets meer tijd nemen dan andere forummers op de eilanden, maar we vertrekken de laatste jaren zo gestresst op vakantie (lees: geen verlofdag voor afreis) dat we allebei de laatste keren in Amerika precies een weerbots kregen en beiden echt ziek zijn geweest
Nu is het ook zo, dat we in principe pas weer moeten gaan werken op 26 juni, dus ik zou er nog iets kunnen aanplakken in de terugreis (bvb Oahu, tussenstop in Vegas of Chicago...) of als jullie in Maui of Kauai vinden dat we écht te lang vertoeven, zou ik daar nog een dagje kunnen wegnemen voor nog iets extra's in de laatste dagen tussen 20 & 23 juni.
Omdat Big Island groter is, willen we hier dan ook wat langer verblijven. Geef gerust jullie mening als het crazy is om telkens te verplaatsen van west naar noord en dan zuid op BI... wij vinden het alleszins niet storend om met de valiezen te zeulen (tenzij het écht overbodig is)
Op aanraden van een vriendin leek een tussenstop ons wel wat in het naar huis komen, omdat de lange vliegreis dan een beetje gebroken is. Vandaar dat Oahu een twijfelgeval is, dan zouden we alsnog de terugreis in één lange vliegreis moeten doen. We zouden ook opnieuw een huurauto moeten nemen voor die paar dagen Oahu, en ik las dat het ginds niet meteen het goedkoopste is om te overnachten + heel toeristisch (wat me ook al niet echt aantrekt
Je hoort het, ik heb nog heel wat vraagtekens en suggesties nodig
Dankjewel!
Ellen