Hotel na aankomst Chicago

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thefreeze
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 06 jan 2008, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 20

Hotel na aankomst Chicago

Bericht door thefreeze »

In onze aankomende vakantie landen we rond 14:00 in Chicago, we gaan dan de auto ophalen en de dag erna naar Springfield IL rijden.
Op de route naar Springfield willen we deels route 66 volgen.

Stel dat we na aankomst alvast ongeveer 1 uur willen rijden om een hotel voor de nacht te nemen en alvast inkopen te doen (koelbox etc.) bij de Walmart. Wat zou dan een goeie bestemming zijn? De omgeving van Joliet?
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 zomer FL, 2022 herfst FL/CA/NV, 2023 West
Corv
Amerikakenner
Berichten: 661
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Hotel na aankomst Chicago

Bericht door Corv »

@thefreeze

Legio mogelijkheden en genoeg Walmarts/hotels in de buurt. Als je om 14.00 land ben je wel even bezig met douane, auto ophalen e.d. Dan is het donker en ik zou dan gewoon een hotel in de buurt van het vliegveld nemen en lekker gaan slapen. De volgende dag op je gemak naar een Walmart gaan.
jillmaeve
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 jan 2013, 15:43
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almelo

Re: Hotel na aankomst Chicago

Bericht door jillmaeve »

Wij gaan een rondje Chicago deze zomer doen.De eerste willen wij ook overnachten in Joliet.Wat ik zo heb gelezen is dit wel een fijne plek om te overnachten voor de eerste nacht.Heb zelf ook op Wallmart gezocht.Vijf jaar niet in Amerika geweest .Onze pubers maak ik dus erg blij met de Wallmart :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer