Verblijven in Indiana

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Bitje
Amerika-ontdekker
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 jul 2013, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 5

Verblijven in Indiana

Bericht door Bitje »

Hi, heerlijk om weer terug te kunnen zijn op het forum. We gaan weer op familie bezoek in Indiana deze zomer. Omdat de één in het zuiden woont, en de ander in het noorden van Indiana, willen we via Kentucky en Indianapolis richting Chicago reizen (vanaf het zuiden van Indiana als startplek). We willen afwisselen tussen hotels en airBNB's of iets dergelijks.
Ik had ooit een leuke airBNB gevonden bij Cedar Lake, wat op een uurtje van Chicago ligt. Echter, ik ben te laat en het huis is nu verhuurd. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een vakantie woning, appartement of wat dan ook in het noorden van Indiana. Naast airBNB en VRBO, kan ik zelf niet zo goed bedenken wat je zoekterm dan zou moeten zijn. Ik verwacht niet dat ze soortgelijke parken hebben zoals wij bv Landal kennen in Indiana. Heeft iemand een idee waar ik nog zou kunnen zoeken? Bedankt alvast! Bianca
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Verblijven in Indiana

Bericht door Martin & Marianne »

Misschien eens zoeken op cabins?

Marianne
Bitje
Amerika-ontdekker
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 jul 2013, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Verblijven in Indiana

Bericht door Bitje »

Bedankt, ga ik ook nog eens op zoeken.

Bianca
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer