Reis donkies: rondreis camper zomer 2022.

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis donkies: rondreis camper zomer 2022.

Bericht door Martin & Marianne »

In Arches is de Fiery Furnace walk een aanrader. Als je die kunt reserveren heb je geen entry ticket nodig. Zie www.nps.gov/arch voor meer informatie. De wandeling naar de Corona Arch is ook met jongeren leuk.
En langs de UT12 natuurlijk de Lower Calf Creek Fall. Parkeren daar is misschien wel een probleem.

Ik zou zeker een overnachting in Bryce doen als je dat alleen met slecht weer hebt bezocht. Een camping in het park geeft je de gelegenheid om lopend naar de rim te gaan, zekerr vlak na zonsopkomst en voor zonsondergang een must. Kijk daarvoor eens in ons 2013-verslag. Wij hebben ook eens bij Ruby's gekampeerd, dat kan ook, maar dan moet je wel met de shutlebus of camper het park in.
Voor het Colorado deel kun je eens in ons 2017-verslag kijken, wij waren er toen met onze dochters van begin 20. En kijk ook eens in ons 2019-verslag . In Leadville vonden wij de Mineral Belt fietstocht erg leuk.

Is Mather voor beide nachten al vol? En heb je ook bij Trailer Village gekeken?

Marianne
donkies
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2022, 15:54
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis donkies: rondreis camper zomer 2022.

Bericht door donkies »

De afgelopen dagen druk bezig geweest met campings boeken en bijna alles al kunnen boeken.
Bij de Grand Canyon hebben we Trailer Village RV Park geboekt dus dat lijkt me ook wel prima. Ook 1 nacht op Devils campground is gelukt waar we erg blij mee zijn!

Alleen twee nachten Capitol Reef moeten we nog boeken. Ik twijfel nog of 1 nacht Fruita campground en 1 nacht Wide Hollow campground of 2 nachten op Fruita campground.
En we zoeken nog een camping tussen Zion en Las Vegas. Ik dacht misschien bij Valley of Fire.
Heeft iemand al eens bij de Great Sand dunes een sandboard of sled gehuurd? Leuk?
Corv
Amerikakenner
Berichten: 644
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis donkies: rondreis camper zomer 2022.

Bericht door Corv »

donkies schreef:
08 mar 2022, 16:22


Heeft iemand al eens bij de Great Sand dunes een sandboard of sled gehuurd? Leuk?


Wij waren er in maart en in het park zelf zijn ze niet te huur. Zie de info op de site van het Park.
Wij stonden met de RV op https://www.sanddunespool.com.
Prachtige locatie met thermische zwembaden. Zelfs de wateraansluiting op de RV site gaf heet water uit de ondergrondse heet water bron.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4944
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis donkies: rondreis camper zomer 2022.

Bericht door hemmie »

Wij hebben een paar jaar geleden een slee gehuurd ergens een stukje buiten het park. Was een beetje onhandig want we kampeerden in het park, maar wel te doen. Helaas kan het niet in het park zelf.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis donkies: rondreis camper zomer 2022.

Bericht door Martin & Marianne »

donkies schreef:
08 mar 2022, 16:22
Alleen twee nachten Capitol Reef moeten we nog boeken. Ik twijfel nog of 1 nacht Fruita campground en 1 nacht Wide Hollow campground of 2 nachten op Fruita campground.
Je hebt ook nog een nacht in Bryce? Dan zou ik twee nachten Fruita doen. Wij stonden er in 2019 twee nachten en dat was echt niet te veel.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer