Chicago of Detroit naar Ohio

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
QM11
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jan 2015, 19:37
Aantal x V.S. bezocht: 2

Chicago of Detroit naar Ohio

Bericht door QM11 »

Mijn schoonzusje en zwager wonen sindskort in Ohio en wij (man, zoontje 1,5 jr en ik) willen hen opzoeken in September.
Ik vind het zonde om daar helemaal heen te vliegen om alleen naar Ohio te gaan
en zou het leuk vinden om nog een beetje van de omgeving te zien.
Ik kom er alleen niet uit. Weten jullie een leuke route/tips?
We willen 2,5 week gaan waarvan minimaal 1 week bij de familie. Aanvliegen op Chicago of Detroit

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zuperboer
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 jan 2016, 20:24
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Chicago of Detroit naar Ohio

Bericht door Zuperboer »

Hallo,

Wat zijn je interesses? Dus wat wil je zien? Natuur? Dan zou ik een rondrit bovenlangs Lake Michigan inplannnen. Chicago met z'n highlights daar is ook het e.e.a. te beleven. Je kunt naar Niagara Falls gaan, maar dat zal vanuit Ohio ook al wel op het schema staan? St. Louis is te doen. Pretparken, musea, excursie's. Er zijn diverse routes te vinden ook op deze site. Maar dan zul je even op zoek moeten.

Groet.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4370
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Chicago of Detroit naar Ohio

Bericht door Ruud2004 »

Ik ga voor aanvliegen op Chicago. Leuke stad, veel te zien en te doen. (Magnificent Mile, John Hancock Center, Navy Pier, Shedd Aquarium, de gratis Lincoln Park Zoo etc.) Met Detroit heb ik helemaal niets. Het is al wel enige tijd geleden dat ik daar (voor werk, met vrije tijd) was en heb zelden een stad zo in verval gezien. Zoals is aangegeven, na een paar dagen Chicago kan je best een mooie/leuke route naar (waar dan ook) in Ohio plannen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
QM11
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jan 2015, 19:37
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Chicago of Detroit naar Ohio

Bericht door QM11 »

Zuperboer schreef:
04 mar 2020, 18:40
Hallo,

Wat zijn je interesses? Dus wat wil je zien? Natuur? Dan zou ik een rondrit bovenlangs Lake Michigan inplannnen. Chicago met z'n highlights daar is ook het e.e.a. te beleven. Je kunt naar Niagara Falls gaan, maar dat zal vanuit Ohio ook al wel op het schema staan? St. Louis is te doen. Pretparken, musea, excursie's. Er zijn diverse routes te vinden ook op deze site. Maar dan zul je even op zoek moeten.

Groet.
Niagara Falls hebben we helemaal niet over nagedacht maar komt zeker op het lijstje. Ik ben aan de slag gegaan en nu leek me vanuit Toronto langs Lake Erie ook een toffe route. Bedankt voor je input!
QM11
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jan 2015, 19:37
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Chicago of Detroit naar Ohio

Bericht door QM11 »

Ruud2004 schreef:
05 mar 2020, 12:52
Ik ga voor aanvliegen op Chicago. Leuke stad, veel te zien en te doen. (Magnificent Mile, John Hancock Center, Navy Pier, Shedd Aquarium, de gratis Lincoln Park Zoo etc.) Met Detroit heb ik helemaal niets. Het is al wel enige tijd geleden dat ik daar (voor werk, met vrije tijd) was en heb zelden een stad zo in verval gezien. Zoals is aangegeven, na een paar dagen Chicago kan je best een mooie/leuke route naar (waar dan ook) in Ohio plannen.
Dank je, ik zag inderdaad al dat Detroit een enorm vervallen stad is, zo zonde..
QM11
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jan 2015, 19:37
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Chicago of Detroit naar Ohio

Bericht door QM11 »

Onze route is nu;

Detroit -> Cleveland -> Columbus (familie) -> Louisville -> Indianapolis -> Chicago -> Detroit

We willen niet teveel kilometers maken met ons zoontje van 1,5 jaar dus vandaar de niet zo grote afstanden.
In Chicago willen we 2 nachten blijven, bij de familie 1 week.

Iemand nog tips of andere opties?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer