Wat is een must in Kansas

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Trina
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 2

Wat is een must in Kansas

Bericht door Trina »

Tijdens onze reis deze zomer hebben we ongeveer 1,5 dag in Kansas. Misschien heeft iemand tips voor ons wat betreft leuke plaatsen of wat echt de moeite waard is om te doen/zien.
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Wat is een must in Kansas

Bericht door SpaceAce »

Weet niet of je Kansas City bedoelt... of gewoon de staat Kansas. Maar voor wat betreft 'the city' dus:

Het pretpark: Worlds of Fun :)

En verder wat ik in Kansas City erg leuk vond:

De buitenkant van de bibliotheek
Afbeelding

De grote badmintonshuttles in de Sculptuur tuin van The Nelson-Atkins Museum of Art
Afbeelding

Een mooie skyline vanaf National WWI Museum at Liberty Memorial
Afbeelding

En 's avonds
Afbeelding

En lunchen (of dineren) bij Fritz’s Railroad Restaurant :) Je bestelt per vaste telefoon welke op de tafel staat en dan komt het eten per railroad naar je toe :)

Zie filmpje


[youtube]NMsO8Ti9pdY[/youtube]
Laatst gewijzigd door SpaceAce op 31 mar 2018, 16:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Wat is een must in Kansas

Bericht door Tipsy_1 »

Monument Rocks! Wij waren vorig jaar ook ongeveer een dag in Kansas en vonden het er heerlijk touren door de prairies. Monument Rocks is echt magnifiek en je kan er met de auto tussen rijden.
EDIT: ik heb de vraag opgevat als de STAAT Kansas
Trina
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wat is een must in Kansas

Bericht door Trina »

Dank jullie wel voor je reacties. Ik bedoelde inderdaad de staat Kansas, maar we gaan daarna ook naar Kansas city dus alles is meegenomen! Monument Rocks had ik ook gelezen, dus ik denk dat dat het wordt :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer