Iowa State Fair

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Trina
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 2

Iowa State Fair

Bericht door Trina »

Wij gaan een reis maken dit jaar in de Midwesten en in onze route rijden we door Iowa. Een week later vind de Iowa State Fair plaats. Ik wil eigenlijk wel weten of het de moeite is om onze route een beetje om te gooien zodat wij in deze periode in Iowa zijn en de State Fair kunnen meemaken. Zijn er mensen die dit hebben meegemaakt en is het de moeite waard om onze hele route hiervoor om te gooien?
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Iowa State Fair

Bericht door babarage »

Ik heb niet specifiek deze State fair bezocht maar wel anderen en vind ze leuk. Tis de huishoudbeurs gecombineerd met een landbouwexpositie en de kermis zeg maar. Vaak ook savonds muziekoptredens ennoverdag kookdemonstraties etcetera. Echt de hele route omgooien weet ik niet maar als het ff kan zou ik het zeker doen. Echt leuk om dat mee te maken zon fair!
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Iowa State Fair

Bericht door winterpark »

Toen ik in North Carolina studeerde, ben ik in Raleigh naar zo'n State Fair geweest. Het is een soort uit de kluiten gewassen kermis, echt leuk om een keer te zien, maar ik kijk bijvoorbeeld ook mijn ogen uit op Coney Island. Dus ik sluit me aan bij babarage: omrijden weet ik niet, maar leuk is het wel!
Trina
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Iowa State Fair

Bericht door Trina »

Dank jullie wel voor de reacties. We zitten nog te twijfelen. We hoeven dan niet de hele route om te gooien, alleen we doen het dan even anders, betekent dan wel dat we over de hele maand iets van 4 uur extra moeten rijden. Best veel, maar aan de andere kant, wat is 4 uur tijdens de hele route. We weten het echt nog niet, maar weten nu wel dat het de moeite waard is! Bedankt.
Trina
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2018, 11:55
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Iowa State Fair

Bericht door Trina »

Ik merk dat ik het steeds over de Iowa State Fair heb, maar dit is de enige die overal genoemd is (omdat het de grootste is misschien??). Maar misschien zijn andere state fair's net zo leuk, dan zouden we in een andere staat (Missouri/Kentucky) daar de state fair kunnen bezoeken. Ik ga het uitzoeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer