Hotel AirPort Chicago

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
mamavan3boys
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 5

Hotel AirPort Chicago

Bericht door mamavan3boys »

Hoi,

We vertrekken 15 juli 2017 voor 3 weken naar USA. We starten in Chicago (dat was vorig jaar goed bevallen) en vliegen vervolgens door naar LV om daar een rondreis te maken.

Onze terugvlucht vertrekt weer vanaf Chicago en daarom willen we de laatste avond een hotel op het vliegveld van Chicago boeken.

Nu is mijn vraag: weet er iemand een hotel op het vliegveld dat goed uitzicht heeft op vertrekkende / aankomende vliegtuigen. Onze 7 jarige zoon is nl helemaal wild van vliegtuigen en niks zou mooiers zijn als hij gewoon de hele avond en ochtend vliegtuigen kan kijken.

Ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen.

Alvast hartstikke bedankt.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hotel AirPort Chicago

Bericht door mtl »

Bedoel je met uitzicht op de start- en landingsbanen?
Gebruikersavatar
Big_Mo
Amerika-expert
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2013, 19:03

Re: Hotel AirPort Chicago

Bericht door Big_Mo »

Klik deze link en er zijn een heel wat hotels te vinden:
https://www.google.com/maps/search/hote ... 3564,13.5z

MAAAAAAAAAAAAR net als elk ander vliegveld zal je nooit gegarandeerd zijn dat je dicht bij de juiste baan zit! Het kan altijd zijn dat vliegtuigen NET even ergens anders landen en opstijgen door de weers voorspellingen! Of kom in me achtertuin zitten, genoeg vliegtuigen die naar O'Hare gaan.
mamavan3boys
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016, 16:42
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel AirPort Chicago

Bericht door mamavan3boys »

Jaaaa, we hebben geboekt! Hopen voor onze zoon dat hij zicht heeft op de vliegtuigen :thumbup:
Gebruikersavatar
Big_Mo
Amerika-expert
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2013, 19:03

Re: Hotel AirPort Chicago

Bericht door Big_Mo »

Waar is je hotel? Kan ik er wel even langs rijden voor je en een foto op sturen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer