Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Gerg
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 apr 2016, 18:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Bericht door Gerg »

Op 12 augustus reizen we vanaf Rapid City naar Sheridan.

In deze week is daar in Sturgis de Bike Week.
Dus willen we er in de morgen even een paar uurtjes rondlopen.

Een camping hebben we na veel zoekwerk inmiddels gevonden zuidelijk van Sturgis (Three Flags).

Mijn vraag is waar kun je het beste rondlopen in de morgen, zodat je een leuke indruk krijgt van het gehele gebeuren.
Daarnaast de vraag waar kun je de RV parkeren.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Bericht door PSVwally »

Ik zou gewoon ter plekke kijken waar je uberhaupt kan parkeren. Het zal megadruk zijn. Grote kans dat het ergens aangegeven staat .
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Bericht door markro »

Ik ben wel eens in Sturgis geweest, echter niet tijdens de Bike Week.
Misschien een ideetje: kijk eens op de website http://www.sturgismotorcyclerally.com/
Kijk onder de tab "Events" en dan bij "Events Calendar" en zoek in Google Maps de straatnaam/wegnummer op die er genoemd staat bij de activiteit.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Zuperboer
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 jan 2016, 20:24
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Bericht door Zuperboer »

Wij waren in 2014 in de buurt van Sturgis. Een hele goede atmosfeer. Ik ben niet in Sturgis geweest maar wel in de omliggende plaatsen. De hele regio is ingericht op toerisme en ook op American size RV's. Ik ga er vanuit dat je de plaats Sturgis niet inkomt, maar wel dat er in de nabijheid gelegenheid is tot parkeren. Er is een website van de organisatie: www.sturgismotorcyclerally.com , daar kun je vast wel het e.e.a. aan informatie inwinnen. Geniet er van tijdens de bikeweek, want het geeft wel een extra tintje aan de sfeer tijdens je verblijf.
Lisa70
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 sep 2014, 16:10
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Bericht door Lisa70 »

Wij zijn er in 2015 geweest. Overal is het hartstikke druk. Super om te zien. Vooral op Lavelle street was het 1 groot feest.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Bericht door PSVwally »

De hele regio is ingericht op toerisme en ook op American size RV's.
Het gebied rond Stugis zeker wel. Maar hou er rekening mee dat in het midden van de Black Hills op de needles loop en iron mt road je niet met hele grote rv's kunt komen. Daar zijn een aantal tunnels waar je liever niet wilt dat je stil komt te staan. Al gaat er ook een bus door....
Gebruikersavatar
Snoopy
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 21 okt 2009, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Gelderland

Re: Bezoek Sturgis gedurende de bike week

Bericht door Snoopy »

Wij zijn in 2015 in Sturgis geweest tijdens de bike week. Wat een spektakel! Wij waren met een RV (30 ft) en konden gewoon Sturgis inrijden. Wij waren er rond 10.30 uur en konden de camper in een van de zijstraten van Sturgis parkeren. Geen probleem dus. Toen 2,5 uur rondgelopen daar en onze ogen uitgekeken naar de geweldig mooie motoren en het relaxte publiek dat er rondliep. Super ervaring!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer