Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Twee weken Chicago lang
-
iris kranenbur
- Amerikafan
Twee weken Chicago lang
Hallo allemaal,
Ik ga in januari van Washington naar Chicago met de trein. Is het leuk om ongeveer 2 weken in Chicago te blijven of zou dat te lang zijn? Ik weet dat het erg koud is dan in Chicago, maar is het wel te doen dan?
Groetjes Iris
Ik ga in januari van Washington naar Chicago met de trein. Is het leuk om ongeveer 2 weken in Chicago te blijven of zou dat te lang zijn? Ik weet dat het erg koud is dan in Chicago, maar is het wel te doen dan?
Groetjes Iris
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoe lang ga je dan naar Washington? Ik denk, dat je eerder twee weken in Washington vol krijgt, dan in Chicago, vooral in de winter. In en rond Washington is eindeloos veel te doen en het is hier waarschijnlijk warmer, dan in Chicago. Chicago is een leuke stad, hoor, maar na een dag of drie zou ik het wel gezien hebben in de winter (de zomer is een ander verhaal, dan heb je Lake Michigan).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
iris kranenbur
- Amerikafan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht