Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis bigbag: rondreis 18 dagen.

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
bigbag
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reis bigbag: rondreis 18 dagen.

Bericht door bigbag »

Hallo,

ik heb besloten om nog maar eens naar amerika te vertrekkne, maar deze keer niet in de zomer, maar in november. Mijn ticketjes zijn geboekt, en ik vertrek 28-10 naar NEw York (JFK) en vertrek 15-11 terug vanop JFK naar AMS.

Ik ben deze keer van plan om een paar sportwedstrijden bij te wonen, nl. NBA/NHL &n NFL, dus ik zal in de regio Chicago-Cleveland-Detroit vertoeven. Er is nog geen enkel wedstrijdschema bekend, maar ik zou toch al graag wat ideeen op doen om tussendoor te bezichtigen.

Heeft er iemand een idee wat ik tusssen deze wedstrijden allemaal kan bezichtigen? Ik wou vertrekken richting Newburgh (O.C.C. / PJ Designs van american choppers) en dan doorrijden naar Scranton-Pitssburg.

Voorlopig op de planning:
-Chicago (stad)
-Detroit (stad)
-Cleveland (wedstrijden)
-Pittsburg (wedstrijden)
-Indianapolis (???)
-St.Louis (arc)

Iemand die mij op weg kan helpen?
Afbeelding
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Rondreis 18 dagen

Bericht door Big_Mo »

St Louis heeft een leuk museum: http://www.citymuseum.org/

Net buiten St Louis, Antique store met een gigantisch roze olifant buiten.
https://www.google.com/maps/place/Pink+ ... bd!6m1!1e1

Op je terug weg van St Louis naar Chicago stoppen bij Springfield, Illinois. Bezoek aan het Lincoln Museum, het graf en zijn huis.
Wellicht nog Columbus Ohio er bij pakken.

Dat is mijn input. November is nou niet de maand dat ik zeg lekker weer om lekker buiten rond te struinen.
bigbag
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis bigbag: rondreis 18 dagen.

Bericht door bigbag »

Wat is er mis met november, buiten de frisse temperaturen?

ik ga elke week wandelen, ook bij -2°C, dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik.

Ik heb ook het grote fort met geld op de planning staan nu. Voor de rest nog maagdelijk wit :(
Afbeelding
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Reis bigbag: rondreis 18 dagen.

Bericht door Big_Mo »

Ik neem aan dat je Fort Knox in Kentucky bedoelt??

Je zal dus nog Halloween mee krijgen wat wel leuk is om te zien en de voorbereidingen naar ThanksGiving. Persoonlijk vind ik de maanden November - Maart niet de moeite waard om in de MidWest rond te trekken. Vele activiteiten zijn heel erg seizoens gebonden, Memorial weekend till Labor day weekend.

Succes met je planning en ik hoop dat iemand anders nog met ideeen kan in pitchen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer