Things to do in and around Chicago.

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Gast

Re: Things to do in and around Chicago.

Bericht door Gast »

@Big_Mo is hier al bijna een jaar niet meer geweest, geen idee of je een antwoord van hem krijgt.
Martijn88
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 26 jul 2017, 11:36
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Things to do in and around Chicago.

Bericht door Martijn88 »

RNA schreef:
13 jul 2019, 17:01
Wij zitten van 27 november t/m 2 december in Chicago, puur als citytrip.
Omdat het dan ook Thanksgiving en Black Friday is heb ik een apart draadje geopend, maar wellicht heb jij nog leuke tips voor die periode Big_Mo? Ik begrijp dat het heel erg koud kan zijn, goed inpakken dus.

Welk sights zijn ook in de winter leuk om eens te kijken? Is de Navy pier bijvoorbeeld levendig in deze periode? Wij zijn er nog nooit geweest.
Ben nog niet rond thanksgiving in Chicago geweest, maar al wel 2 keer rond kerst in Chicago geweest. Kan inderdaad behoorlijk koud zijn, weet niet hoe Navy pier is rond die tijd, maar heb wel op de museum campus gestaan, het uitzicht 's avonds is daar heel mooi over de skyline. Ook leuk is ZooLights (https://www.lpzoo.org/zoolights-present ... nvesco-qqq), en nog gratis ook! Ze hebben ook leuke holiday themed popup bars, die meestal beginnen rond de eerste week van december.
Gast

Re: Things to do in and around Chicago.

Bericht door Gast »

Op 1 December (na thanksgiving zelfs) zal er al heel wat kerstversiering zijn, met idd. o.m. ook de zoo lights in Lincoln Park. De ijspiste in Millennium Park is dan ook al open. Een gezellige kerstsfeer is gegarandeerd!
Jammer dat je de architecture boat tour niet kan doen in die periode maar vanop de Chicago riverwalk heb je ook mooie beelden van vele wolkenkrabbers. Ik zou zeker ook een observation deck aanraden na sunset om de stad met kerstverlichting te bekijken, misschien eerder deze van de Hancock building (i.p.v. Willis) met zicht op de zoo.

Begin December is het meestal nog niet ijskoud, al kan de wind de gevoelstemperatuur flink lager laten uitvallen.
Vorig jaar hadden we een eerste pak sneeuw in November.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer