Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Immigrations Cincinatti

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Mostertje
Amerikafan

Immigrations Cincinatti

Bericht door Mostertje »

Immigrations op Cincinatti stelde niets voor. We hadden de formulieren al in het vliegtuig gekregen en natuurlijk alle tijd om in te vullen. Je kreeg een wit en groen formulier. Er was gezegd dat Tycho geen wit formulier in hoefde te vullen, maar ik wel, omdat ik op mijn meisjesnaam in mijn paspoort reis. Dus 2 witte en 3 groene formulieren. Op alles hetzelfde ingevuld, maar ja, de Amerikaanse overheid wil het. Aangekomen bij Immigrations bleek dat waar ik M en F had ingevuld voor male of female, je het hele woord moest invullen (stond niet aangegeven in de Nederlandse uitvoering van het formulier). Dus op zoek naar een pen en alsnog ingevuld. Bij de Immigrations officer bleek dat we toch maar 1 wit formulier nodig hadden en 3 groene.
Maar al met al waren we er in een kwartier doorheen en deden ze helemaal niet moeilijk.
Veel plezier volgende week.

Edit Moderator (Roland): dit topic verplaatst omdat het niet onder het zuidwesten valt.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Erwin en Leoniek,

bedankt voor het antwoord. Ik merk het volgende week ook wel. :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik was (doordat ik een flinke inhaalrace had gedaan) ook in zo'n 10 minuten door de immigrations in Cincinatti. Ik vond het wachten op de bagage wel lang duren, maar daarna door customs, wat helemaal grappig was. "Goh, ga je naar Michigan?".. 'Jup'. "Ok, veel plezier". Op philly kreeg ik nog vragen over mn bagage op zn minst.. (niet dat ik dit erg vond :roll: )
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Wij kregen voor mijn gevoel ook op Schiphol meer vragen dan op Cincinatti. Maar ja, wij hebben ook zo'n eerlijk uiterlijk. Er werd voor de gein nog wel door de Amerikaanse immigratie gevraagd of Tycho een crimineel was. "En wat voor één" antwoorden wij.

Leoniek
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik vond Schiphol tot het belachelijke aan. Vraagt die security gozer om mijn boardingpass, intinerary en paspoort. Kijkt naar alle drie (waar alle drie mijn naam op staan dus), vraagtie: "is dit wel jouw paspoort". Kom op zeg! Ok de foto lijkt niet op hoe ik er nu uit zie (paspoort uit 2001, toen was ik 13/14), maar mijn naam staat er duidelijk in :banghead:

*rustig adem halen, die gozer doet ook alleen maar zijn werk :roll: *
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer