Zoals jullie weten hebben wij binnekort vakantie (zie off topic forum) en we hebben nog geen definitieve bestemming geboekt (Italië?).
Nu hebben we een leuke meevaller gehad, en nu begint het bij mij toch weer te kriebelen om toch nog even een reisje naar Amerika mee te pikken. Ik ben dan ook stiekum bezig met het voorbereiden van een offensief om Peter (mijn man) over te halen om naar Amerika te gaan ipv naar Italie. Dat laatste kunnen we immers altijd nog in de toekomst, toch?
Omdat we maar ruim 2 weken hebben, leek het me leuk om een rondje midwest te maken, met een bezoekje aan Minneapolis, Chicago, Ohio (pretparken!) en nog wat leuke plaatsjes aan de grote meren. Lijkt me goed te doen voor ruim 2 weken. Ik zag op internet nog goedkope tickets naar Detroit bij United, onze voorkeursmaatschappij, voor €500 p.p. all-in, niet slecht toch, voor vertrek over 10 dagen......
Maar goed, ik zal nog een hele kluif hebben om Peter dus over te halen, want die heeft helemaal geen zin in een lange vliegreis. Ik heb dus heel goede argumenten nodig, en volgens mij heb ik er wel 1 gevonden. Maar voordat ik die ga inschakelen, moet ik nog wel even weten of ik dit kan gebruiken.
Peter is namelijk dol op racen: F1, A1, Indy Car zijn de favorieten. Nu zag ik op internet dat er in Indianpolis op 28 een Indy Car race is. Daar kan ik hem natuurlijk wel mee verrassen, maar dan moet ik uiteraard weten of het nog mogelijk is om aan kaartjes te komen voor deze race. Het is natuurlijk maar vlak vantevoren, dus waarschijnlijk al lang uitverkocht, of niet?
Kan ik nu nog kaartjes kopen voor deze race, of is dat compleet onmogelijk?
Als ik de race kan gebruiken als een lokkertje, dan heb ik waarschijnlijk meer succes
En als iemand nog andere goede argumenten kan bedenken voor mijn offensief, dan houd ik me uiteraard aanbevolen!