Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grocery Stores.
Grocery Stores.
Hoi, ik vroeg me af welke "kruideniers"er in de staten liggen die wij volgende zomer willen bezoeken.
Wij gaan rijden van Chicago naar Minneapolis, St.Louis, Indianapolis, Cincinnati, Columbus, Grand Rapids....
Dus het betreft de staten Illinois, Minnesota, Iowa, Missouri, Indiana, Ohio en Michigan.
Ik heb al eens gezocht op Publix, Safeway...geen resultaten. Wel vond ik de Target en de obligate Walmarts, maar welke ketens zijn hier die vergelijkbaar zijn met de Publix en Safeway??
Bedankt!
Wij gaan rijden van Chicago naar Minneapolis, St.Louis, Indianapolis, Cincinnati, Columbus, Grand Rapids....
Dus het betreft de staten Illinois, Minnesota, Iowa, Missouri, Indiana, Ohio en Michigan.
Ik heb al eens gezocht op Publix, Safeway...geen resultaten. Wel vond ik de Target en de obligate Walmarts, maar welke ketens zijn hier die vergelijkbaar zijn met de Publix en Safeway??
Bedankt!
Re: Grocery Stores.
Ik zou me er niet druk om maken in de USA verhonger je niet zomaar. Overal zijn winkels/benzinestations te vinden.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Meijer, Dillons, Kroger
Google op "convenience stores"
Google op "convenience stores"
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
price cutter
trader joe's
apple market
Hi vee
trader joe's
apple market
Hi vee
Nee, verhongeren doe je in de USA zeker niet, en ik maak me er zeker niet druk om.
Dit is onze 6de roadtrip in de USA, en de 1ste keer in The Midwest. Wij gingen in onze andere reizen meestal onze inkopen doen in een Publix of Safeway.
Ik ga eens even jullie suggesties Googlen.
Die Jungle Jim is wel echt iets bijzonders! Misschien nog iets aan toe te voegen?
Bedankt, jongens!
Dit is onze 6de roadtrip in de USA, en de 1ste keer in The Midwest. Wij gingen in onze andere reizen meestal onze inkopen doen in een Publix of Safeway.
Ik ga eens even jullie suggesties Googlen.
Die Jungle Jim is wel echt iets bijzonders! Misschien nog iets aan toe te voegen?
Bedankt, jongens!
-
- Amerika-expert
Plaatselijke winkels zijn vaak lang open. Waarom mensen zo graag naar Wallmart of Target willen voor gewone boodschappen, snap ik nooit. Zoveel goedkoper zijn ze niet en plaatselijke winkels hebben vaak veel versere, plaatselijk geproduceerde produkten.
Ik had in St. Paul een kruidenier om de hoek die alleen kerstochtend dicht was. Melk, brood, groete, eieren, enz. kopen om 2 uur in de ochtend, zeven dagen in de week. Alleen alcoholverkoop ligt in sommige staten aan banden. Bijvoorbeeld in Minnesota: bier/wijn/sterke drank alleen in slijterijen, en voor 9 uur 's avonds, niet op zondag!
En echt vers: boerenmarkten. Te vinden op http://search.ams.usda.gov/farmersmarkets/ , de website van het Amerikaanse ministerie van landbouw. Hoewel die niet alle markten melden, bijvoorbeeld niet de kleine markt op zondag hier in Ditmas Park, Brooklyn. Je kunt die waarschijnlijk vinden op de websites van de ministeries van landbouw (department of agriculture of "farmers market [staat]")
Ik had in St. Paul een kruidenier om de hoek die alleen kerstochtend dicht was. Melk, brood, groete, eieren, enz. kopen om 2 uur in de ochtend, zeven dagen in de week. Alleen alcoholverkoop ligt in sommige staten aan banden. Bijvoorbeeld in Minnesota: bier/wijn/sterke drank alleen in slijterijen, en voor 9 uur 's avonds, niet op zondag!
En echt vers: boerenmarkten. Te vinden op http://search.ams.usda.gov/farmersmarkets/ , de website van het Amerikaanse ministerie van landbouw. Hoewel die niet alle markten melden, bijvoorbeeld niet de kleine markt op zondag hier in Ditmas Park, Brooklyn. Je kunt die waarschijnlijk vinden op de websites van de ministeries van landbouw (department of agriculture of "farmers market [staat]")
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Daar ben ik een keer geweest, is inderdaad echt enorm met een heel uitgebreid assortiment (heb er zelfs Conimex producten gezien)cincijansen schreef:Ja, Jungle Jim is echt heel leuk. Voor de dagelijkse boodschappen misschien een beetje veel van het goede. Ik ga er af en toe heen, vooral voor speciale dingen. Het is zo ontzettend groot en ze hebben zoveel!
Ja, die JJ gaan we zeker opzoeken. Zeker als de hagelslag op is
Findlay market lijkt me wel leuk.
Ik heb er eens wat meer info over gevraagt. Het is zelfs te lopen vanuit downtown(2,5km), maar Over the Rhine, de wijk waar de markt ligt, schijnt niet de beste wijk van Cincy te zijn.
Op dinsd, zaterd. en zondag is er ook een farmers market. Op maandag gesloten.
Groetjes!

Findlay market lijkt me wel leuk.
Ik heb er eens wat meer info over gevraagt. Het is zelfs te lopen vanuit downtown(2,5km), maar Over the Rhine, de wijk waar de markt ligt, schijnt niet de beste wijk van Cincy te zijn.
Op dinsd, zaterd. en zondag is er ook een farmers market. Op maandag gesloten.
Groetjes!
- Hansieh
- Amerika-ontdekker
Trader Joe's! Daar werk ik namelijk!
Mocht je in Chicago boodschappen nodig hebben dan is TJ's een goede keuze. Betaalbaar, meerdere vestigingen, mooi aanbod.
( ik geloof dat ik maar om opslag ga vragen voor deze aanprijzing!)
We verkopen stroopwafels!
We verkopen nederlandse kaas!
Nederlands bier ( helaas alleen Heineken en oranjeboom, bweeeh)...Ik zeur al jaren bij mn baas om 'es aan Hertog Jan te denken. Ze willen er niet aan.
Gelukkig ook een flink assortiment goede Belgische bieren, wat natuurlijk altijd goed is
Mocht je in Chicago boodschappen nodig hebben dan is TJ's een goede keuze. Betaalbaar, meerdere vestigingen, mooi aanbod.
( ik geloof dat ik maar om opslag ga vragen voor deze aanprijzing!)
We verkopen stroopwafels!
We verkopen nederlandse kaas!
Nederlands bier ( helaas alleen Heineken en oranjeboom, bweeeh)...Ik zeur al jaren bij mn baas om 'es aan Hertog Jan te denken. Ze willen er niet aan.

Gelukkig ook een flink assortiment goede Belgische bieren, wat natuurlijk altijd goed is

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Trader joes is een van mijn favoriete winkels, maar zitten niet overal. Na St louis houd het op. Hier in Springfield zitten we erom te zeuren maar ze wilen er nog niet aan helaas
Ze hebben er hier in de Kansas City Metro twee geopend afgelopen jaar 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Nee, ik doe mijn boodschappen ook nooit bij Walmart. Vandaag was ik er toevallig omdat ik wat naaispul nodig had; gelijk ook even wat ondergoed gescoort, maar vervolgens ben ik wel doorgereden naar de Safeway voor mijn echte boodschappen. Maar goed, ik ben in die regio waar naar gevraagd wordt totaal niet bekend, dus over de alternatieven laat ik me verder maar niet uit.Bennogr schreef:Waarom mensen zo graag naar Wallmart of Target willen voor gewone boodschappen, snap ik nooit. Zoveel goedkoper zijn ze niet en plaatselijke winkels hebben vaak veel versere, plaatselijk geproduceerde produkten.