Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cuyahoga Valley National Park (Ohio)
Cuyahoga Valley National Park (Ohio)
Tijdens het voorbereiden van onze reis door Noord-Oost Usa, vonden wij op internet het Cuyahoga Valley National Park. Op internet is veel informatie te vinden over dit park, maar het is echter zo groot (tenminste dit lijkt het op de kaart van het park) dat we niet weten wat we nu wel willen bezoeken en wat niet. We hebben een ochtend ingepland voor dit park, dus alle suggesties zijn welkom (zowel positief als negatief).
Verder vonden wij op de site van nps.gov veel plattegronden van wandelroutes. Heeft iemand beschrijvingen van deze routes?
Alvast bedankt,
Samantha en Leo
Verder vonden wij op de site van nps.gov veel plattegronden van wandelroutes. Heeft iemand beschrijvingen van deze routes?
Alvast bedankt,
Samantha en Leo
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Cuyahoga Valley National Park (Ohio)
Helaas, wij zijn er inderdaad niet geweest. Ik ben inmiddels wel 3 keer in Ohio geweest (vooral voor de pretparken), maar nog nooit in dit park.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5790 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 3 Reacties