Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis Salt Lake City - Denver in combinatie met New York

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Rondreis Salt Lake City - Denver in combinatie met New York

Bericht door michelly »

Met Ingrid eens :D
Maar het is natuurlijk jullie keuze. Deze ronde ziet er prima uit. Ik zou wel nog wat tijd proberen te vinden voor Rocky Mountain NP. Een dag minder Yellowstone of Grand Teton kan best naar mijn mening.

Elly
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het is zo wel rustiger. Voor Rocky Mountain NP heb je nu een volle dag. Meer kan natuurlijk, maar ik zou niet weten waar je die dag moet vinden. Misschien een dag GT minder ten gunste van RMNP? Kijk eens wat je in RMNP zou willen doen, en wat je bijvoorbeeld in Grand Teton zou willen doen. Als je pas aan het einde van de dag naar Yellowstone gaat heb je op dag 9 ook een volle dag voor Grand Teton.

Marianne
kiliwarrior
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door kiliwarrior »

Hallo, hotelboekingen al voor het grootste deel rond.
Nog een vraagje, laatste nacht voor het vertrek in Estes Park blijven en dan 's morgens de dag van de terugvlucht nog wat genieten van de natuur om tegen de middag meteen naar de luchthaven te vertrekken of de laatste nacht en voormiddag in Denver doorbrengen ?

Bedankt
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer