Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Ray85: vergelijking zelf boeken of reisbureau
Reis Ray85: vergelijking zelf boeken of reisbureau
Beste Amerika leden,
In 2015 zullen wij met zijn tweeën hoogstwaarschijnlijk eindelijk een rondreis maken naar Amerika.
Al maanden struin ik het forum af om te kijken wat de beste manier is en wat het goedkoopst is. De meeste raden aan dit zelf te doen maar omdat het onze eerste keer is
vind ik sommige dingen nog wat lastig. We zijn er nóg steeds niet uit of het nou een rondje Rocky Mountains wordt of dat het toch het 'beginnersrondje' wordt vanuit San Fransisco. Waarom? Ik wil San Fransisco ontzettend graag zien maar heb dan weer weinig met Death Valley bijvoorbeeld. Sequioa National Park lijkt me prachtig, alsmede Yosemite maar een aantal plaatsen zoals Las Vegas en de enorme hitte e.d. hoeft voor mij niet persé. Daarnaast heb ik na veel lezen het idee gekregen dat Yellowstone en Grand Teton prachtig zijn en vaak voorkeur hebben tegenover Yosemite. In ons rondje zit gelukkig wel Moab en Mesa Verde. Misschien heeft iemand nog wat toe te voegen over deze lastige keuze. In ieder geval, Nu heb ik bij Tioga Tours een offerte laten maken en hierin is mij iets opgevallen. Lees hieronder:
11-07-2014: Vlucht Amsterdam - Denver
Auto ophalen in Denver Intl Airport
2 overnachtingen in Denver (CO)
13-07-2014: Overnachting in Cheyenne (WY)
14-07-2014: 2 overnachtingen in Rapid City (SD)
16-07-2014: Overnachting in Billings (MT)
17-07-2014: 2 overnachtingen in Kalispell (MT)
19-07-2014: 3 overnachtingen in West Yellowstone (MT)
22-07-2014: Overnachting in Jackson (WY)
23-07-2014: Overnachting in Carrizozo (NM)
24-07-2014: 2 overnachtingen in Salt Lake City (UT)
26-07-2014: 2 overnachtingen in Moab (UT)
28-07-2014: Overnachting in Mancos (CO)
29-07-2014: Overnachting in Gunnison (CO)
30-07-2014: Overnachting in Denver (CO)
31-07-2014: Auto inleveren in Denver Intl Airport
Vlucht Denver - Amsterdam
Zijn bovenstaande een beetje de 'goede' plaatsen, vraag ik me af, of kan ik beter een aantal switchen?
Vluchten: Iceland Air (vluchten met een overstap)
2 personen
Amsterdam - Denver op 11-07-2014
Denver - Amsterdam op 31-07-2014
Tarief p.p.: EURO 363,00
Excl tax/toeslagen:
- volw: 389,00 euro p.p.
Totaalprijs voor alle vliegtickets: EURO 1.504,00 (Met zelf boeken kom ik never nooit aan zulke goedkope tickets, 1500 voor 2 personen retour, dit doet zo'n reisbureau dan wel goed moet ik zeggen)
Echter, de hotels die het reisbureau heeft gebruikt vind ik dan wel prijzig in totaal, of lijkt dit alleen zo?
Datum Plaats Hotel Kamersamenstelling
11-07-2014 Denver, CO Hotel Vq At Mile High 2 pers kamer
12-07-2014 Denver, CO Hotel Vq At Mile High 2 pers kamer
13-07-2014 Cheyenne, WY Holiday Inn Cheyenne 2 pers kamer
14-07-2014 Rapid City, SD Ramada Rapid City 2 pers kamer
15-07-2014 Rapid City, SD Ramada Rapid City 2 pers kamer
16-07-2014 Billings, MT Holiday Inn Grand Montana 2 pers kamer
17-07-2014 Glacier, MT Comfort Inn Big Sky 2 pers kamer
18-07-2014 Glacier, MT Comfort Inn Big Sky 2 pers kamer
19-07-2014 Yellowstone (westingang), WY Best Western Desert Inn 2 pers kamer
20-07-2014 Yellowstone (westingang), WY Best Western Desert Inn 2 pers kamer
21-07-2014 Yellowstone (westingang), WY Best Western Desert Inn 2 pers kamer
22-07-2014 Grand Teton, WY Painted Buffalo Inn 2 pers kamer
23-07-2014 Twin Falls, ID Shilo Inn Twin Falls 2 pers kamer
24-07-2014 Salt Lake City, UT Royal Garden Inn 2 pers kamer
25-07-2014 Salt Lake City, UT Royal Garden Inn 2 pers kamer
26-07-2014 Moab, UT River Canyon Lodge 2 pers kamer
27-07-2014 Moab, UT River Canyon Lodge 2 pers kamer
28-07-2014 Mesa Verde, CO Far View Lodge 2 pers kamer
29-07-2014 Black Canyon of the Gunnison, CO Quality Inn Gunnison 2 pers kamer
30-07-2014 Denver, CO Hotel Vq At Mile High 2 pers kamer
Vertrek: 11-07-2014
Afstand: 4787 kms
Totaal (voor alle personen): EURO 2217,00, dat is gemiddeld rond de 111 euro per kamer per nacht, is dat duur?
Heb het gevoel dat ik als ik de tickets + auto huur bij Tioga regel en zelf de kamers, dat ik dan zelf goedkoper uit ben. Wat denken jullie? Ik vind 2200 euro wel duur voor alleen hotels.
Verhuurder: Alamo USA
Auto: Economy 4d
Ophalen in Denver Intl Airport op 11-07-2014 15:00:00
Inleveren in Denver Intl Airport op 31-07-2014 15:00:00
Aantal dagen: 20
Huurprijs: 480,00
Dossierkosten: 15,00
Totaal: EURO 495,00 (redelijk goedkoop, toch?)
Incl.verzekeringen, mijlen, belastingen, 1 bestuurder (fully inclusive).
TOTAALPRIJS 4200 euro. Dit is dan nog exclusief benzine.
Wat vinden jullie van dit alles?
Excuses voor de lange tekst, hopelijk kunnen jullie een beetje meekijken.
Groet Raymon
In 2015 zullen wij met zijn tweeën hoogstwaarschijnlijk eindelijk een rondreis maken naar Amerika.
Al maanden struin ik het forum af om te kijken wat de beste manier is en wat het goedkoopst is. De meeste raden aan dit zelf te doen maar omdat het onze eerste keer is
vind ik sommige dingen nog wat lastig. We zijn er nóg steeds niet uit of het nou een rondje Rocky Mountains wordt of dat het toch het 'beginnersrondje' wordt vanuit San Fransisco. Waarom? Ik wil San Fransisco ontzettend graag zien maar heb dan weer weinig met Death Valley bijvoorbeeld. Sequioa National Park lijkt me prachtig, alsmede Yosemite maar een aantal plaatsen zoals Las Vegas en de enorme hitte e.d. hoeft voor mij niet persé. Daarnaast heb ik na veel lezen het idee gekregen dat Yellowstone en Grand Teton prachtig zijn en vaak voorkeur hebben tegenover Yosemite. In ons rondje zit gelukkig wel Moab en Mesa Verde. Misschien heeft iemand nog wat toe te voegen over deze lastige keuze. In ieder geval, Nu heb ik bij Tioga Tours een offerte laten maken en hierin is mij iets opgevallen. Lees hieronder:
11-07-2014: Vlucht Amsterdam - Denver
Auto ophalen in Denver Intl Airport
2 overnachtingen in Denver (CO)
13-07-2014: Overnachting in Cheyenne (WY)
14-07-2014: 2 overnachtingen in Rapid City (SD)
16-07-2014: Overnachting in Billings (MT)
17-07-2014: 2 overnachtingen in Kalispell (MT)
19-07-2014: 3 overnachtingen in West Yellowstone (MT)
22-07-2014: Overnachting in Jackson (WY)
23-07-2014: Overnachting in Carrizozo (NM)
24-07-2014: 2 overnachtingen in Salt Lake City (UT)
26-07-2014: 2 overnachtingen in Moab (UT)
28-07-2014: Overnachting in Mancos (CO)
29-07-2014: Overnachting in Gunnison (CO)
30-07-2014: Overnachting in Denver (CO)
31-07-2014: Auto inleveren in Denver Intl Airport
Vlucht Denver - Amsterdam
Zijn bovenstaande een beetje de 'goede' plaatsen, vraag ik me af, of kan ik beter een aantal switchen?
Vluchten: Iceland Air (vluchten met een overstap)
2 personen
Amsterdam - Denver op 11-07-2014
Denver - Amsterdam op 31-07-2014
Tarief p.p.: EURO 363,00
Excl tax/toeslagen:
- volw: 389,00 euro p.p.
Totaalprijs voor alle vliegtickets: EURO 1.504,00 (Met zelf boeken kom ik never nooit aan zulke goedkope tickets, 1500 voor 2 personen retour, dit doet zo'n reisbureau dan wel goed moet ik zeggen)
Echter, de hotels die het reisbureau heeft gebruikt vind ik dan wel prijzig in totaal, of lijkt dit alleen zo?
Datum Plaats Hotel Kamersamenstelling
11-07-2014 Denver, CO Hotel Vq At Mile High 2 pers kamer
12-07-2014 Denver, CO Hotel Vq At Mile High 2 pers kamer
13-07-2014 Cheyenne, WY Holiday Inn Cheyenne 2 pers kamer
14-07-2014 Rapid City, SD Ramada Rapid City 2 pers kamer
15-07-2014 Rapid City, SD Ramada Rapid City 2 pers kamer
16-07-2014 Billings, MT Holiday Inn Grand Montana 2 pers kamer
17-07-2014 Glacier, MT Comfort Inn Big Sky 2 pers kamer
18-07-2014 Glacier, MT Comfort Inn Big Sky 2 pers kamer
19-07-2014 Yellowstone (westingang), WY Best Western Desert Inn 2 pers kamer
20-07-2014 Yellowstone (westingang), WY Best Western Desert Inn 2 pers kamer
21-07-2014 Yellowstone (westingang), WY Best Western Desert Inn 2 pers kamer
22-07-2014 Grand Teton, WY Painted Buffalo Inn 2 pers kamer
23-07-2014 Twin Falls, ID Shilo Inn Twin Falls 2 pers kamer
24-07-2014 Salt Lake City, UT Royal Garden Inn 2 pers kamer
25-07-2014 Salt Lake City, UT Royal Garden Inn 2 pers kamer
26-07-2014 Moab, UT River Canyon Lodge 2 pers kamer
27-07-2014 Moab, UT River Canyon Lodge 2 pers kamer
28-07-2014 Mesa Verde, CO Far View Lodge 2 pers kamer
29-07-2014 Black Canyon of the Gunnison, CO Quality Inn Gunnison 2 pers kamer
30-07-2014 Denver, CO Hotel Vq At Mile High 2 pers kamer
Vertrek: 11-07-2014
Afstand: 4787 kms
Totaal (voor alle personen): EURO 2217,00, dat is gemiddeld rond de 111 euro per kamer per nacht, is dat duur?
Heb het gevoel dat ik als ik de tickets + auto huur bij Tioga regel en zelf de kamers, dat ik dan zelf goedkoper uit ben. Wat denken jullie? Ik vind 2200 euro wel duur voor alleen hotels.
Verhuurder: Alamo USA
Auto: Economy 4d
Ophalen in Denver Intl Airport op 11-07-2014 15:00:00
Inleveren in Denver Intl Airport op 31-07-2014 15:00:00
Aantal dagen: 20
Huurprijs: 480,00
Dossierkosten: 15,00
Totaal: EURO 495,00 (redelijk goedkoop, toch?)
Incl.verzekeringen, mijlen, belastingen, 1 bestuurder (fully inclusive).
TOTAALPRIJS 4200 euro. Dit is dan nog exclusief benzine.
Wat vinden jullie van dit alles?
Excuses voor de lange tekst, hopelijk kunnen jullie een beetje meekijken.
Groet Raymon
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Vergelijking zelf boeken of reisbureau
Het is heel simpel: kijk op de hotelsites of er nog kamers beschikbaar zijn en wat ze dan kosten. Dan weet je of het duur is. Het lijkt mij wel reëel, er zitten een aantal behoorlijk toeristische gebieden in zoals Yellowstone en Moab, waar de prijzen sowieso al hoog liggen.
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
en de tickets zijn echt een koopje ! Die vind je inderdaad nooit zelf voor die prijs voor die periode.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
- Wouter62
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
23 juli in Carrizozo NM lijkt mij niet mogelijk tussen Jackson en Salt Lake City. Carrizozo ligt midden in New Mexico! Trouwens het is wel te doen om in één dag van Jackson naar SLC te rijden.Ik zou de dag die dan vrijkomt bij Moab zetten: daar is genoeg te zien.
Edit: ik zie nu dat het hotel in Twin Falls is. Dat ligt meer voor de hand
Maar ik zou toch een extra nacht bij Moab doen en niet bij Twin Falls.
Wouter
Edit: ik zie nu dat het hotel in Twin Falls is. Dat ligt meer voor de hand

Maar ik zou toch een extra nacht bij Moab doen en niet bij Twin Falls.
Wouter
Foto's vakanties: http://womo.jalbum.net" onclick="window.open(this.href);return false;
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
-Een gemiddelde van € 111 ($154) vind ik wel erg duur zeker omdat je buiten de parken overnacht. Dat kan echt wel goedkoper.
-De tickets zijn niet duur voor het hoogseizoen, maar hoe is de overstap? Hoeveel uur zit ertussen en is het met één overstap of twee?
En is deze prijs gegarandeerd of is het een "vanaf prijs" afhankelijk van welke klasse er nog beschikbaar is?
-Die overnachtingen in Kalispell begrijp ik niet. Wat is hiervan de bedoeling? Als jullie naar Glacier NP willen zit je er wel een eind vanaf in Kalispell en bovendien is Billings- Kalispell een hele lange rijdag zeker als je ook nog over the Going-to-the-Sun road wilt rijden.
Daarna is Kalispell-West Yellowstone ook een vrij lange rijdag.
Ik zou in ieder geval Glacier NP uit de route halen dat is erg veel rijden voor die twee dagen. Die dagen kun je ergens anders beter besteden. Je hebt maar één hele dag in Moab en daar is ontzettend veel moois te zien. Je zou vanaf Rapid City via Sheridan en Bighorn Canyon naar Yellowstone kunnen rijden (zie ons verslag 2006 (week 2)
West Yellowstone ligt buiten het park maar is op zich een prima plek om te overnachten. Beter is het om in het park te overnachten maar dat is wel een stuk duurder (en waarschijnlijk zit alles al aardig vol)
23 -07 een overnachting in Carizozo New Mexico? Volgens mij klopt hier iets niet want dat ligt wel heel erg uit de richting
Ik zou zelf geen twee overnachtingen in SLC doen en ook Twin Falls overslaan.
Die extra dagen zou ik besteden in Moab en in Colorado en een extra dag nog in Yellowstone.
-Een economy car is wel een hele kleine auto om zo’n lange rit door de USA te maken, ik zou zelf een wat groter/luxer type nemen.
-De tickets zijn niet duur voor het hoogseizoen, maar hoe is de overstap? Hoeveel uur zit ertussen en is het met één overstap of twee?
En is deze prijs gegarandeerd of is het een "vanaf prijs" afhankelijk van welke klasse er nog beschikbaar is?
-Die overnachtingen in Kalispell begrijp ik niet. Wat is hiervan de bedoeling? Als jullie naar Glacier NP willen zit je er wel een eind vanaf in Kalispell en bovendien is Billings- Kalispell een hele lange rijdag zeker als je ook nog over the Going-to-the-Sun road wilt rijden.
Daarna is Kalispell-West Yellowstone ook een vrij lange rijdag.
Ik zou in ieder geval Glacier NP uit de route halen dat is erg veel rijden voor die twee dagen. Die dagen kun je ergens anders beter besteden. Je hebt maar één hele dag in Moab en daar is ontzettend veel moois te zien. Je zou vanaf Rapid City via Sheridan en Bighorn Canyon naar Yellowstone kunnen rijden (zie ons verslag 2006 (week 2)
West Yellowstone ligt buiten het park maar is op zich een prima plek om te overnachten. Beter is het om in het park te overnachten maar dat is wel een stuk duurder (en waarschijnlijk zit alles al aardig vol)
23 -07 een overnachting in Carizozo New Mexico? Volgens mij klopt hier iets niet want dat ligt wel heel erg uit de richting

Ik zou zelf geen twee overnachtingen in SLC doen en ook Twin Falls overslaan.
Die extra dagen zou ik besteden in Moab en in Colorado en een extra dag nog in Yellowstone.
-Een economy car is wel een hele kleine auto om zo’n lange rit door de USA te maken, ik zou zelf een wat groter/luxer type nemen.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Tickets zijn inderdaad niet duur, maar hoe lang ben je onderweg? hoeveel maal overstappen en hoe laat vlieg je? Aan alles hangt een prijskaartje! Hotelkosten kunnen volgens mij nog wel omlaag. Gebeurt niet vaak dat ik boven de 100 dollar per nacht zit, eigenlijk alleen in de toeristengebieden. Via Priceline en Hotwire kan je redelijk koopjes halen. De meeste malen doe ik de vlucht en de auto via Expedia, boek als ik een interessante vlucht zie. Heb geen idee of ze goedkoop zijn, makkelijk is het in ieder geval wel. (ook handig om de prijzen te vergelijken) Overigens had ik voorheen bij Exit ook interessante vluchtprijzen.
-
- Amerika-expert
Re: Reis Ray85: vergelijking zelf boeken of reisbureau
Even wat prijzen opgezocht: goedkoopste kamer best available rate.
Ramada Rapid City 2 nachten $ 224.-
Comfort Inn big Sky Kalispell $ 408,-
3 nachten West Yellowstone $ 705,-
Dit is dus voor 7 nachten: $ 1337,- : 7 = $ 191,- = € 137,- gemiddeld voor deze nachten. Ik denk dus dat het niet veel goedkoper kan.
Ramada Rapid City 2 nachten $ 224.-
Comfort Inn big Sky Kalispell $ 408,-
3 nachten West Yellowstone $ 705,-
Dit is dus voor 7 nachten: $ 1337,- : 7 = $ 191,- = € 137,- gemiddeld voor deze nachten. Ik denk dus dat het niet veel goedkoper kan.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Let wel op de voorwaarden bij het ticket. Vorig jaar hebben wij een KLM-ticket via Tioga met huurauto geboekt. Ook met een redelijk scherpe prijs. In ieder geval een tarief dat ik zelf niet online heb kunnen vinden.
Wij konden voor vertrek niet online inchecken. Wat bleek op Schiphol: ticketvoorwaarde was dat het een pakketreis was waarbij minimaal een paar hotelnachten waren geboekt. Op Schiphol konden we het complete reisschema laten zien. Gelukkig ging het net goed. Wij hadden nl. bijna overnachtingen er uit laten halen (veel gekampeerd en paar hotelboekingen via sites als Expedia etc.). Alleen de laatste nachten in SF stonden nog op de boeking van Tioga. Check dit dus wel voordat je al je hotels laat verwijderen uit de offerte.
Dit jaar hebben wij alles los geboekt. Vluchten via expedia us (.com), auto via RentalCars.com en overnachtingen wisselend (diverse campsites in NP / SP).
Een ander punt om even scherp op te zijn is je annulerings-/-reisverzekering. Bij de doorlopende reisverzekering van de Nederlandse Ski Vereniging (via Europeesche) betaal ik een toeslag van 25 euro per jaar voor samengestelde reizen.
Wij konden voor vertrek niet online inchecken. Wat bleek op Schiphol: ticketvoorwaarde was dat het een pakketreis was waarbij minimaal een paar hotelnachten waren geboekt. Op Schiphol konden we het complete reisschema laten zien. Gelukkig ging het net goed. Wij hadden nl. bijna overnachtingen er uit laten halen (veel gekampeerd en paar hotelboekingen via sites als Expedia etc.). Alleen de laatste nachten in SF stonden nog op de boeking van Tioga. Check dit dus wel voordat je al je hotels laat verwijderen uit de offerte.
Dit jaar hebben wij alles los geboekt. Vluchten via expedia us (.com), auto via RentalCars.com en overnachtingen wisselend (diverse campsites in NP / SP).
Een ander punt om even scherp op te zijn is je annulerings-/-reisverzekering. Bij de doorlopende reisverzekering van de Nederlandse Ski Vereniging (via Europeesche) betaal ik een toeslag van 25 euro per jaar voor samengestelde reizen.
2011 Orlando & Atlanta
2013 Atlanta & Denver - Las Vegas - San Francisco (tijdens shutdown)
2014 Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas
2015 Vancouver - Vancouver via Icefield Parkway & VI
Bedankt voor de tips allemaal.
Vana, ik heb jullie reisblog helemaal doorgelezen en inmiddels een aantal aanpassingen doorgevoerd in de route.
Je hebt inderdaad gelijk dat Glacier NP erg ver weg ligt. Onzinnig om daar dan naar toe te gaan. Kalispell is dan natuurlijk ook niet nodig.
Ik zal de thread updaten zo gauw ik weer antwoord heb van het reisbureau.
Vana, ik heb jullie reisblog helemaal doorgelezen en inmiddels een aantal aanpassingen doorgevoerd in de route.
Je hebt inderdaad gelijk dat Glacier NP erg ver weg ligt. Onzinnig om daar dan naar toe te gaan. Kalispell is dan natuurlijk ook niet nodig.
Ik zal de thread updaten zo gauw ik weer antwoord heb van het reisbureau.
Vana,
Ik heb nog een vraag. Vanuit Rapid City naar Yellowstone West rijden, is dat in één keer te doen of moet ik dan een hotel ergens op de
weg er naartoe vinden? Misschien weet je nog hoeveel uur rijden dit was.
Groet
Ik heb nog een vraag. Vanuit Rapid City naar Yellowstone West rijden, is dat in één keer te doen of moet ik dan een hotel ergens op de
weg er naartoe vinden? Misschien weet je nog hoeveel uur rijden dit was.
Groet
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dat ga je niet redden op één dag, het is ruim 525 miles en er is veel te zien onderweg.
Ik zou een overnachting inplannen in Sheridan en de volgende dag via scenic 14 a naar Cody en vervolgens naar West Yellowstone rijden
Het is moeilijk om te bepalen hoe lang je erover zal doen, want wij hebben van alles bezocht onderweg. De zuivere reistijd Rapid City- Sheridan is 3.29 uur (243 mile) en Sheridan-West Yellowstone 5.45 uur (282 mile)
Ik zou een overnachting inplannen in Sheridan en de volgende dag via scenic 14 a naar Cody en vervolgens naar West Yellowstone rijden
Het is moeilijk om te bepalen hoe lang je erover zal doen, want wij hebben van alles bezocht onderweg. De zuivere reistijd Rapid City- Sheridan is 3.29 uur (243 mile) en Sheridan-West Yellowstone 5.45 uur (282 mile)
-
- Amerikafan
Vorig jaar zijn we ook naar Denver gevlogen in juli met Icelandair, zelf geboekt bij Icelandair.com. Wij betaalden €765,- voor een ticket, dus vergelijkbaar met jouw offerte, waar nog boekingskosten bijkomen. Begin september de prijzen in de gaten houden. De prijzen die je nu op de site ziet zijn heel hoog, vroeg boeken levert veel voordeel op. Dus met de opmerking dat je die ticketprijs never nooit niet voor elkaar krijgt ben ik het niet eens.
Saskia
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- guido09
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Voor de hotelprijzen komen we zelf op een gemiddelde van 67 euro per overnachting voor 2 pers.
We zijn 1608 euro kwijt voor 24 nachten. En dit zijn niet de goedkoopste motels/hotels. Dus het kan zeker goedkoper.
We zijn 1608 euro kwijt voor 24 nachten. En dit zijn niet de goedkoopste motels/hotels. Dus het kan zeker goedkoper.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik heb voor a.s. juli ook tickets bij Icelandair geboekt voor 766 pp. Dit hebben we in september al geboekt. Naar mijn mening kunnen de hotelovernachtingen ook wel wat goedkoper als je zelf boekt. Misschien heb je iets aan onze ervaringen? In 2007 en 2012 hebben we een rondje gedaan vergelijkbaar met wat jij wil.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikafan
Ruim een jaar van te voren kan je accommodatie reserveren in Yellowstone, annuleren kan altijd en gaat zeer gemakkelijk. http://www.yellowstonenationalparklodges.com/
Wij waren zeer tevreden over de Frontier cabin bij Canyon Lodge ($100,-) en Old Faithful Inn old house room/shared bath($103). Ook de cabin bij Roosevelt lodge was erg leuk en goedkoop, je hebt ze met en zonder badkamer.
Wij kwamen uit op een gemiddelde overnachtingsprijs van €75,- in juli/aug met 4 personen , d.m.v. hotels via Hotwire http://www.hotwire.com/us/index.jsp, overnachtingen in de parken, en cabins op campgrounds.
Auto hadden we gehuurd via http://www.alamo.co.uk/brits , incl 3 extra bestuurders. Ook hier levert vroeg boeken voordeel op.
Ik zou zeker alles zelf regelen, dan hou je zelf de regie en kan nog wijzigingen doorvoeren.
Saskia
Wij waren zeer tevreden over de Frontier cabin bij Canyon Lodge ($100,-) en Old Faithful Inn old house room/shared bath($103). Ook de cabin bij Roosevelt lodge was erg leuk en goedkoop, je hebt ze met en zonder badkamer.
Wij kwamen uit op een gemiddelde overnachtingsprijs van €75,- in juli/aug met 4 personen , d.m.v. hotels via Hotwire http://www.hotwire.com/us/index.jsp, overnachtingen in de parken, en cabins op campgrounds.
Auto hadden we gehuurd via http://www.alamo.co.uk/brits , incl 3 extra bestuurders. Ook hier levert vroeg boeken voordeel op.
Ik zou zeker alles zelf regelen, dan hou je zelf de regie en kan nog wijzigingen doorvoeren.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is het nu voor dit jaar of volgend jaar?
Als je dit jaar gaat zal het lastig worden om op sommige plaatsen nog leuke accommodatie te vinden.
Ik zou echter zeker proberen alles zelf te boeken en ook de route zelf samen te stellen. Voor Yellowstone zou ik zeker (ook) een aantal nachten in het park zelf overnachten. Je kunt eens kijken wat er beschikbaar is en wat de prijzen zijn.
Waarom 2 nachten SLC? Ik zou daar een nacht minder doen en meer tijd uittrekken voor Moab. En is twee nachten Denver ook bewust? En Cheyenne? Ik zou die tijd liever voor South Dakota gebruiken.Kijk voor dat deel eens in ons 2004-verslag. Voor Yellowstone en Moab zie ons 2008-verslag.
Marianne
Als je dit jaar gaat zal het lastig worden om op sommige plaatsen nog leuke accommodatie te vinden.
Ik zou echter zeker proberen alles zelf te boeken en ook de route zelf samen te stellen. Voor Yellowstone zou ik zeker (ook) een aantal nachten in het park zelf overnachten. Je kunt eens kijken wat er beschikbaar is en wat de prijzen zijn.
Waarom 2 nachten SLC? Ik zou daar een nacht minder doen en meer tijd uittrekken voor Moab. En is twee nachten Denver ook bewust? En Cheyenne? Ik zou die tijd liever voor South Dakota gebruiken.Kijk voor dat deel eens in ons 2004-verslag. Voor Yellowstone en Moab zie ons 2008-verslag.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht