Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Parkeren Chicago

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Dirkhof
Amerika-ontdekker

Parkeren Chicago

Bericht door Dirkhof »

Op onze road trip komen we ook in Chicago. Het liefste zou ik natuurlijk niet in het centrum met de auto komen, maar het hotel ligt er nu eenmaal (65 E Harrison St). Er ligt aan de overkant van het hotel een parkeerterrein. Zicht op het terrein geeft wel een veilig gevoel, maar het bedrag wat je moet betalen voor 2 nachten is buiten alle proporties. Denk ik. Dus eens rondgekeken naar alternatieven. Het valt mij op dat er veel parkeergelegenheid is, maar wel zeer gevarieerd: valetparking of niet, in-en out rijden toegestaan of niet, overdekt of niet etc. Bovendien zijn er nogal wat aanbieders via wie je iets kan regelen (Parkwhiz, Chocagometers, Spothero etc). Soms met een credit-card en krijg je een mail die je moet meenemen, soms krijg je een nummer en soms alleen maar een bevestiging. M.a.w. ik vind het nogal ondoordringbare brei. Heeft iemand tips waarop je moet letten, aanbevelingen etc.? Alvast bedankt!
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Parkeren Chicago

Bericht door Big_Mo »

Ah je zit echt naast Buckingham fountain. Leuke plek, maar minder leuk om te parkeren. Om heel eerlijk te zijn Chicago is een hele dure stad om te parkeren. Mocht je een alternatieve plek vinden heb je wellicht een parkeer stikker nodig. Wat ik je zou adviseren is contacteer je hotel eens even en zie of ze parkeer gelegenheid voor je bieden, of wellicht korting kunnen regelen. Je zal niet de eerste zijn die met dit probleem komt aanwaaien. BTW verblijven jullie bij Travel Lodge Hotel?

Of als heel erg zwaar alternatief kan je hier bij mij in Glenview 2 nachten parkeren, moet je alleen de trein naar de stad pakken en terug naar Glenview. :lol: :lol:

Stuur me anders even een PM en ik wil best wel even het hotel voor je contacteren waar jullie verblijven en zien of er wat te regelen valt qua parkeren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer