Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sullivan Missouri

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
paula58
Amerika-expert

Sullivan Missouri

Bericht door paula58 »

Mijn nichtje van 16 gaat volgende week voor een jaar naar dit plaatsje om daar een jaar Highschool te doen.
Ze had zich ingeschreven voor het noordoosten en hoopte een beetje in de buurt van Boston te komen, mede door haar sportieve inslag en ze speelt zelf ook basketbal.

Op de highschool van Sullivan (redelijk klein, maar 300 leerlingen) schijnen ze ook fanatiek aan basketbal te doen dus dat zit wel goed maar weet iemand iets van Sullivan en wat er eventueel in de buurt te doen is?

Bedankt alvast.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Sullivan Missouri

Bericht door ned in MO »

je zit niet er niet zo ver van St Louis vandaan.
Sullivan ligt ook aan Route 66 en vlakbij ligt een leuke rivier, de meramec river (bij Cuba MO)
in geval van heimwee woon ik 2 1/2 uur er vandaan :lol:
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Bij Eureka (nabij St. Louis) heb je Six Flags.
In Stanton heb je Jesse James Wax museum en Meramec Caverns (grotten).
Cuba is een stadje met allemaal muurschilderingen.

Verder is er wel meer te doen, maar daarvoor moet ik even mijn boekjes raadplegen, daar heb ik nu geen tijd voor.

Na mijn Route 66 (over 6 weken vertrek ik) kan ik vast meer vertellen 8)
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Dank jullie wel, ik zal het zondag allemaal doorgeven als we langsgaan om afscheid te nemen van haar voor een jaar.
Het jaar is uiteraard maar 10 maanden.
Ze kreeg van de week alle info van de familie waar ze terecht komt en ze schijnen een boot en een RV te hebben waarmee ze regelmatig weggaan in het weekend, ook wel erg leuk denk ik.
Het enige vervelende (voor mijn broer en schoonzusje dan) is dat ze in dat jaar geen familiebezoek mag ontvangen, ik denk dat ze bang zijn dat ze heimwee krijgt naar haar familie en terug wil naar Nederland.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer