Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitdaging: één middag Chicago..

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Clint
Amerika-expert

Uitdaging: één middag Chicago..

Bericht door Clint »

In begin augustus rijden mijn vriendin en ik vanuit Michigan naar Missouri. Onderweg gaan we bij een vriendin langs die net buiten Chicago woont, we zullen daar ook overnachten. Nu willen onderweg graag eventjes Chicago in, maar we zullen er maar 1 middag zijn. Daarnaast zullen we dus een auto hebben én om het allemaal nog wat lastiger te maken: we hebben een hondje bij ons. Musea e.d. vallen dus af.

Wat zijn, volgens jullie, dingen die we echt eventjes moeten bekijken? Ik weet dat de criteria lastig zijn, maar ik dacht, ik probeer toch eens of er iemand een idee heeft :lol:

Thanks!
Clint
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Uitdaging: één middag Chicago..

Bericht door Dento »

Hmmm in een middag tijd...

Ik denk dat je op deze manier het meeste van Chicago te zien krijgt... :wink: :lol: Is zeker in een middag te doen! :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Hahaha! Tja.. :roll:

Ik wil sowieso even bij de Sears tower gaan kijken.. Zijn er wellicht bepaalde parken in de stad die jullie aanraden? Dat soort dingen zit ik eigenlijk aan te denken ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik zou de middag besteden aan een boottochtje met de CAF over de rivier, op die manier zie je behoorlijk wat van de stad op een heel relaxte manier. Ik weet niet of hondjes op de boot zijn toegestaan maar dat zou je via internet even kunnen opzoeken. Verder is Milennium Park de moeite waard! Dat ligt trouwens ook op loopafstand van elkaar.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Thanks! Die boot tour lijkt me erg leuk, ik heb ze meteen even een email gestuurd over onze hond.
Clint's Thoughts
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Mij de hand schudden misschien? Ik ben de moeite van het bezichtigen waard :oops:
Ik ga van Missouri naar chicago begin augustus :lol:
Kom de avond van de zesde aan en ga de 10de weer terug.
Moet naar de ambassade om onze paspoorten te vernieuwen en ga ook nog wat sightseeen
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Haha goed idee, de zesde ben ik al weer terug helaas ;)
Clint's Thoughts
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Clint is alweer terug - maar voor mensen met een vergelijkbaar plan - middagje Grant Park is leuk. Grofweg tussen Roosevelt (1200S) en Randolph (150N). Er is altijd wat te doen, lekker ravotten met de hond op de vele grasvelden. Millennium Park is leuk, de Bean en de watermuur moet je gezien hebben. Buckingham Fountain (je weet wel, die van Married with Children) is ook de moeite waard. Frisbee mee, hapjes en drankjes in een cooler en een groot kleed - en veel plezier.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Mijn dagje is ook niet doorgegaan ;) Wegens omstandigheden zijn snel langs Chicago gereden en in 1 ruk van Lansing, MI naar Blue Springs, MO.

Maar ik ga er van uit dat ik vast nog naar Chicago zal gaan, al alleen in de toekomst vanwege dezelfde reden als Mark, dus ik ga zeker de tips nog eens goed onthouden!
Clint's Thoughts
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ok, ga dan volgende keer naar het Hancock ( http://www.johnhancockcenterchicago.com/ ), daarna effe beneden naar de Cheese Cake Factortry ( http://www.thecheesecakefactory.com ) om wat lekkers te eten.

Maar doe in ieder geval de Architecture River Cruise, die is echt fantastisch ! ( http://www.architecture.org/tour_view.aspx?TourID=8 )
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Had je ooit nog wat terug gehoord over hondjes aan boord?
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Bramster schreef:
Maar doe in ieder geval de Architecture River Cruise, die is echt fantastisch ! ( http://www.architecture.org/tour_view.aspx?TourID=8 )
Die is inderdaad erg leuk, Bramster. Je zou er ook nog voor kunnen kiezen om op zo'n bus te springen en de stad door te racen in een paar uur. Hangt er een beetje vanaf wat je zelf leuk vind.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Staceybeesie schreef:Had je ooit nog wat terug gehoord over hondjes aan boord?
Ja, dat mocht in principe niet. Er was wel 1x per maand een pet cruise volgens mij, waarbij dieren mee mochten, maar dat was belachelijk duur :roll:
Clint's Thoughts
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ok bedankt voor je antwoord. Kon er ook niks over vinden op de site.
Geen honden aan boord toegestaan, maar wel een petcruise organiseren? 8)
Nouja, bekijken we het geheel maar vanaf vaste land :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer