Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Villa of appartement huren voor vakantie in Minneapolis
Villa of appartement huren voor vakantie in Minneapolis
Hallo,
Heeft er misschien iemand een idee of er ook villa of appartementen te huur zijn voor een lange vakantie van 6 weken, in Minneapolis en omgeving? We zijn nl. een gezin met 3 kinderen en een hotel is een erg kostbare zaak voor zo'n lange periode, tevens willen we ook graag wat meer privacy. Mijn man gaat er werken, dus misschien komen zij wel met een oplossing, maar voor het geval ik er zelf achteraan moet...? Thanks alvast!
Heeft er misschien iemand een idee of er ook villa of appartementen te huur zijn voor een lange vakantie van 6 weken, in Minneapolis en omgeving? We zijn nl. een gezin met 3 kinderen en een hotel is een erg kostbare zaak voor zo'n lange periode, tevens willen we ook graag wat meer privacy. Mijn man gaat er werken, dus misschien komen zij wel met een oplossing, maar voor het geval ik er zelf achteraan moet...? Thanks alvast!
-
- Amerika-expert
Re: appartement huur voo vakantie in Minneapolis
Zoek onder 'short term rental minneapolis' of 'short term rental st. paul minnesota'.
Succes.
Succes.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1412 Weergaves
-