boeffie schreef:Voor ons wordt het Visit Chicago in 2006!
Wij zijn eind maart 2006 in de US en willen dan ook Chicago een paar dagen bezoeken. Nu willen wij graag een wedstrijd van de Cubs meemaken. Weet iemand wanneer het speelschema bekend is voor het nieuwe jaar? Spelen ze überhaupt wel in maart ( )?
Monique
Monique, het seizoen begint zo ongeveer in Maart, dat zal dus net aan worden. De White Sox spelen overigens iedereen van het veld terwijl de Cubs zoals gebruikelijk weer eens een wisselvallig seizoen draaien maar US Cellular Field (het voornamalige Comiskey Park) kan qua sfeer niet tippen aan good ole' Wrigley.
Overigens spelen in Maart ook de Bulls nog in het United Center. Dit jaar was dat genieten geblazen, een erg leuk en jong team dat zelfs de Playoffs haalde.
Er is vanalles te doen hier, je zult je niet snel vervelen.
Ik wil wel naar chicago hoor.. Toen wij naar DC gingen, was de reactie van één van mijn vriendinnen direct: "Waarom DC, waarom niet Chicago!" .. Helaas is het vaak het één of het ander vanwege financiele redenen ..
Heel misschien gaan wij met z'n tweetjes in het najaar nog een weekje naar Washington.. (naar ons logeer adresje ; ))
Hopelijk is daarna die drang naar DC wat minder geworden, en kunnen we ook andere steden bezoeken.
Voor 2006 hopen we de West Kust van de VS aan te doen ... Dus wie weet is 'visit Chicago 2007' voor ons van kracht : ))
Wij hebben nog overwogen om via Chicago te reizen. We zouden daar dan een paar dagen verblijven om familie te bezoeken in Grand Rapids.
We vonden echter dat we dan te weinig tijd overhielden voor hetgeen we wilden zien/doen in het zuidwesten en hebben besloten het familiebezoek in een volgende reis in te plannen.
Wij willen graag een van de vele theatershows in Chicago bezoeken. Hoe kun je het beste tickets regelen? En waar/wanneer?
Aangezien wij maar een dag of 2/3 in Chicago verblijven, denken we erover om op/om Michigan Avenue een hotel te nemen; is er iemand die een goed hotel kan aanraden?
boeffie schreef:Wij willen graag een van de vele theatershows in Chicago bezoeken. Hoe kun je het beste tickets regelen? En waar/wanneer?
Aangezien wij maar een dag of 2/3 in Chicago verblijven, denken we erover om op/om Michigan Avenue een hotel te nemen; is er iemand die een goed hotel kan aanraden?
Mbt hotels...je kunt aan de Mag Mile volop hotels vinden (best via Orbitz.com) maar je kunt ook zuidelijk van de rivier in de Loop gaan zitten, dichter bij Grant Park, Millenium Park & de musea. Het is allemaal goed te belopen of te doen met taxi.
Jan Visser schreef: Ik weet het, bewuste actie. Ik kreeg zoveel fanmail, ik kon het niet meer aan!
LOL - Bij mij verdwijnt en verschijnt je fotootje op frequente basis : ))
grappig, als ik bij eigenschappen van je fotootje kijk, en de url ingeef, dan krijg ik de volgende boodschap:
(vooral de Oeps! is leuk - Ik neem aan dat Dennis dat zo gemaakt heeft. )
Oeps!
Deze pagina bestaat niet op AllesAmerika.com.
Klik hier om naar de AllesAmerika.com homepage te gaan.
Dit is een erg leuk idee, Chicago is voor Amerikaanse begrippen een"bike-friendly" city en dit is een leuke en relaxte manier om de stad te leren kennen. Er zijn day & night tours!
En als je dan toch naar Chicago gaat, moet je natuurlijk ook weten welke buurten onveilig zijn.
Probeer de ChicagoCrime website en kom er bijvoorbeeld achter welke delicten zijn gepleegd 2 blokken rondom Sears Tower, een duidelijke toeristische attractie. Ook handig als je een hotel wilt boeken en even wil weten of de buurt wel jofel is.
Ik doe waarschijnlijk in juli volgend jaar Chicago aan. Heeft een van jullie misschien nog tips voor uitgaansgelegenheden waar mensen van rond de 20 komen?
Ik doe waarschijnlijk in juli volgend jaar Chicago aan. Heeft een van jullie misschien nog tips voor uitgaansgelegenheden waar mensen van rond de 20 komen?
Parallel lopende met magnificent mile loopt N.Clark street en daar zijn heel wat populaire bars te vinden en in de buurt is er als ik me goed herinner ook een Hooters dus daar zal je best een jonge crowd vinden. Als je daar bent vergeet dan niet om even bij Portillo's binnen te springen voor een chicago style Beef-N-Sausage Sandwich!!! Zo iets vettig en lekker heb je hier nog niet gegeten! Daar is ook een Mcdonald's die zo uit de toekomst lijkt te komen!
een kameraad en ik gaan in het najaar een vriend opzoeken in Midland, Michigan.
We vertrekken 26 december vanuit brussel via washington naar Eetroit. Daar hebben we voor 13 dagen een auto gehuurd bij alamo. De dag erna rijden we naar onze vriend in midland (+- 2 uur rijden)
Bedoeling is dat we een beetje vanalles gaan bezoeken (chicago, battle creek, selfridge, toronto?)
Heeft iemand nog ideeen die haalbaar zijn?
T'is in die periode serieus koud in michigan en de kans op sneeuw is dan ook groot. Weet iemand of de wegen er goed berijdbaar bijlaggen?
Jan Visser schreef:Ik verbaas me er al een tijdje over dat Chicago op dit forum zo weinig in trek is. New York, DC, Florida in het oosten, de National Parks en California in het westen worden volop bezocht en besproken maar Chicago, toch de derde stad in de VS, wordt nauwelijks bezocht. Tja, misschien om een overstap te maken.
Ik kondig hierbij dus de actie af die ik noem: Visit Chicago in 2005!
Chicago is een fantastische stad met cultuur, shopping, dining, sports (Cubs, White Sox, Bears en Bulls) en zelfs het strand binnen handbereik. Wie wordt de eerste forumbezoeker die Chicago aandoet en ook werkelijk het vliegveld verlaat?
gezocht in chicago
Wolfe music
adres was vroeger----1322 s.wabash
suite 1000--chicago---ill.60605--usa
ik zou graag info.willen hebben van deze muziekwinkel
en muzikant--Ina wobley--of Ina bobley-
wie kent het huidige adres van Wolfe Music??
Jan Visser schreef:Ik verbaas me er al een tijdje over dat Chicago op dit forum zo weinig in trek is. New York, DC, Florida in het oosten, de National Parks en California in het westen worden volop bezocht en besproken maar Chicago, toch de derde stad in de VS, wordt nauwelijks bezocht. Tja, misschien om een overstap te maken.
Ik kondig hierbij dus de actie af die ik noem: Visit Chicago in 2005!
Chicago is een fantastische stad met cultuur, shopping, dining, sports (Cubs, White Sox, Bears en Bulls) en zelfs het strand binnen handbereik. Wie wordt de eerste forumbezoeker die Chicago aandoet en ook werkelijk het vliegveld verlaat?
gezocht in chicago
Wolfe music
adres was vroeger----1322 s.wabash
suite 1000--chicago---ill.60605--usa
ik zou graag info.willen hebben van deze muziekwinkel
en muzikant--Ina wobley--of Ina bobley-
wie kent het huidige adres van Wolfe Music??
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.