Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor Missouri
Tips voor Missouri
Vrienden van ons willen mei 2010 twee weken gebruik maken van hun timeshare en gaan die gebruiken voor Kansas en directe omgeving.
Omdat ik hier nogal eens rondsurf vroegen ze of er nog tips voor deze staat te vinden zijn.
Wie heeft leuke ideeen of dingen die je beslist niet moet doen ?
Omdat ik hier nogal eens rondsurf vroegen ze of er nog tips voor deze staat te vinden zijn.
Wie heeft leuke ideeen of dingen die je beslist niet moet doen ?
Groetjes, Nel
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tips voor Missouri
Ik zit dit weekend in kansas city (woon ook in Missouri) maar om er nu twee weken op vakantie door te brengen?
Voor een langere vakantie is er in het zuiden van missouri veel meer te doen
Voor een langere vakantie is er in het zuiden van missouri veel meer te doen
Ik heb ook geen idee, ik zou dan gaan rondtrekken maar ze zitten nog even vast aan 1 project. Ik zal ze eens aanraden om voor twee een aanvraag in te dienen.
Bedankt voor je snelle reactie.
Bedankt voor je snelle reactie.
Groetjes, Nel
-
Chantal1981
- Amerika-ontdekker
k vertrek 11 juli voor 2 weken naar Missouri en mijn vriend heeft beloofd dat ie me een rondleiding door de staat gaat geven.
Dus over 3 weken heb ik misschien leuke tips voor je
. Ik weet dat Kansas City, St. Louis en Branson in ieder geval op het programma staan!
Dus over 3 weken heb ik misschien leuke tips voor je
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan kan je wel twee weken volmaken
Ik woon trouwens in Springfield MO
Ik woon trouwens in Springfield MO
Laatst gewijzigd door ned in MO op 30 jun 2009, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou dat zou leuk zijn, er liggen niet zoveel tips voor het oprapen......
Thx
Thx
Groetjes, Nel
Ik ben nu in Blue Springs, MO (KC Metro).. net 2 dagen dus echt veel tips voor de KC omgeving heb ik nog niet 
In KC zelf heb je, wat standaard toeristische attracties betreft, een pret/waterpark (Worlds/Oceans of Fun) en een dierentuin. Uitgaan kan, voor zover ik gehoord heb, goed in het Power & Light District. In Independence kan je o.a. het Historic Home vinden van President Harry S. Truman (die in Independence is opgegroeit) en er zijn twee Civil War sites.
In KC zelf heb je, wat standaard toeristische attracties betreft, een pret/waterpark (Worlds/Oceans of Fun) en een dierentuin. Uitgaan kan, voor zover ik gehoord heb, goed in het Power & Light District. In Independence kan je o.a. het Historic Home vinden van President Harry S. Truman (die in Independence is opgegroeit) en er zijn twee Civil War sites.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Floaten! met een kano de rivieren af in de Ozarks!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 7777 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 2 Reacties