Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Michigan van zuid naar noord. Wat is de moeite waard?
Michigan van zuid naar noord. Wat is de moeite waard?
Eind oktober rijden we van Chicago richting Canada, via Michigan. Dit is onderdeel van onze reis rondom de Great Lakes.
We willen graag in een dag of twee/drie richting Sault Ste Marie rijden. Ik lees veel over het gebied wat we doorkruisen, maar vind het moeilijk om te bepalen wat nou echt de moeite waard is. Rekeninghoudend met ons plan om in Canada nog veel natuur te zien, vraag ik me af of parken, kustlijnen en watervallen in Michigan veel afwijken ten opzichte van wat we in Ontario tegen gaan komen?
We willen in ieder geval Grand Rapids overnachten, na de 1e dag. Dan kunnen we de dag erna beginnen met het Gerald R. Ford Museum. Daarna rijden we verder naar het noorden...
Wat is zeker de moeite waard? Wie kan ons advies geven?
We willen graag in een dag of twee/drie richting Sault Ste Marie rijden. Ik lees veel over het gebied wat we doorkruisen, maar vind het moeilijk om te bepalen wat nou echt de moeite waard is. Rekeninghoudend met ons plan om in Canada nog veel natuur te zien, vraag ik me af of parken, kustlijnen en watervallen in Michigan veel afwijken ten opzichte van wat we in Ontario tegen gaan komen?
We willen in ieder geval Grand Rapids overnachten, na de 1e dag. Dan kunnen we de dag erna beginnen met het Gerald R. Ford Museum. Daarna rijden we verder naar het noorden...
Wat is zeker de moeite waard? Wie kan ons advies geven?
1999: Southwest | 2005: Southeast | 2005, 2006, 2007, 2008, 2009: Orlando | 2008: Northeast | 2008: New York
Re: Michigan van zuid naar noord. Wat is de moeite waard?
Michigan State University in East Lansing wordt gezien als één van de groenere campussen in het land, dat is zeker een bezoekje waard. Daarnaast kan je dan ook een bezoekje brengen aan het Michigan Capitol Building in hoofdstad Lansing.
Aangezien je al naar Grand Rapids gaat, is het misschien leuk om een aantal havenstadjes te bezoeken. Grand Haven, Saugatuck, eventueel Holland.
Wat meer naar het noorden vind je de Mackinaw Bridge (met Mackinac en St. Ignes). Tip, mocht je via Gaylord reizen: tussen Gaylord and the mighty Mack zijn er vrijwel geen tankstations!
In de UP: Oswalds Bear Ranch is heel leuk, the Tahquamenon Falls zijn zeker een bezoek waard.
Mooie staat, Michigan!
Aangezien je al naar Grand Rapids gaat, is het misschien leuk om een aantal havenstadjes te bezoeken. Grand Haven, Saugatuck, eventueel Holland.
Wat meer naar het noorden vind je de Mackinaw Bridge (met Mackinac en St. Ignes). Tip, mocht je via Gaylord reizen: tussen Gaylord and the mighty Mack zijn er vrijwel geen tankstations!
In de UP: Oswalds Bear Ranch is heel leuk, the Tahquamenon Falls zijn zeker een bezoek waard.
Mooie staat, Michigan!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
globetrotter20082008
- Amerika-ontdekker
Re: Michigan van zuid naar noord. Wat is de moeite waard?
dit heeft niet direct betrekking tot Michigan, maar heb even je route bekeken, als je in Kingston bent moet je vooral een cruise rond de "1000 islands" doen - echt de moeite waard!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1004 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 41 Reacties