Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onze route: Denver, Salt Lake City, Yellowstone ..
- robbertdam
- Amerika-newbie
Onze route: Denver, Salt Lake City, Yellowstone ..
22 augustes vertrekken wij naar de VS! We hebben de volgende route bedacht.. tips en ideeen zijn van harte welkom! We overnachten voornamelijk in een tent.
22 aug Denver
23 aug Colorado Springs
24 aug Great Sand Dunes
25 aug Gunnison
26 aug Grand Junction
27 aug Arches / Moab
28 aug Salt Lake City
29 aug Grand Teton
30 aug Grand Teton
31 aug Yellowstone
1 sep Yellowstone
2 sep Yellowstone
3 sep Cody
4 sep Thermopolis / Hot Springs
5 sep Casper
6 sep Estes Park
7 sep Rocky Mountains NP
8 sep Rocky Mountains NP
9 sep Denver
22 aug Denver
23 aug Colorado Springs
24 aug Great Sand Dunes
25 aug Gunnison
26 aug Grand Junction
27 aug Arches / Moab
28 aug Salt Lake City
29 aug Grand Teton
30 aug Grand Teton
31 aug Yellowstone
1 sep Yellowstone
2 sep Yellowstone
3 sep Cody
5 sep Casper
6 sep Estes Park
7 sep Rocky Mountains NP
8 sep Rocky Mountains NP
9 sep Denver
Laatst gewijzigd door robbertdam op 26 jul 2007, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- robbertdam
- Amerika-newbie
Bedankt!nieuwenoord schreef:Maar één dag in Moab? Zonde ... er is daar zo ontzettend veel moois te zien en te doen! Ik zou eigenlijk niet weten waar je nog meer ruimte vandaan moet halen ... maar jammer, een dag of twee meer in Moab zou super zijn.
Ik lees inderdaad veel enthousiaste verhalen over Moab.. ik wil toch iets wegstrepen zodat we nog minstens een dag extra in Moab kunnen blijven. maar ben er nog niet uit wat - misschien dat Colorado Spring er wel uit kan.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarschijnlijk, als je alleen een bezoek aan Garden of the Gods van plan was. Als je ook nog even wilde kijken bij de Air Force Academy, Pikes Peak en misschien Manitou Springs heb je al iets meer tijd daar nodig. Er zit ook weinig tijd in je planning voor Denver. Als je daar alles wilt zien ben je ook wel een dag of 2 zoet. Persoonlijk zou ik Grand Junction uit het lijstje schrappen.robbertdam schreef:Bedankt!nieuwenoord schreef:Maar één dag in Moab? Zonde ... er is daar zo ontzettend veel moois te zien en te doen! Ik zou eigenlijk niet weten waar je nog meer ruimte vandaan moet halen ... maar jammer, een dag of twee meer in Moab zou super zijn.
Ik lees inderdaad veel enthousiaste verhalen over Moab.. ik wil toch iets wegstrepen zodat we nog minstens een dag extra in Moab kunnen blijven. maar ben er nog niet uit wat - misschien dat Colorado Spring er wel uit kan.
- robbertdam
- Amerika-newbie
Okay bedankt voor jullie reacties! Ik heb de route een beetje aangepast. Nu wat meer tijd om in Moab door te brengen, ten koste van Grand Junction en een dag Yellowstone.
22 aug Denver
23 aug Colorado Springs
24 aug Great Sand Dunes <--- de moeite van overnachting waard?
25 aug Gunnison
26 aug Arches / Moab
27 aug Arches / Moab
28 aug Arches / Moab
29 aug Salt Lake City
30 aug Grand Teton
31 aug Grand Teton
1 sep Yellowstone
2 sep Yellowstone
3 sep Cody
5 sep Casper
6 sep Estes Park
7 sep Rocky Mountains NP
8 sep Rocky Mountains NP
9 sep Denver
Ik twijfel nog een beetje of Great Sand Dunes de moeite waard is om te overnachten.. ben bang dat je het daar snel gezien hebt. Wie is er geweest en kan me dat vertellen? Is er misschien een leukere stop op mijn route? (meer Denver?)
22 aug Denver
23 aug Colorado Springs
24 aug Great Sand Dunes <--- de moeite van overnachting waard?
25 aug Gunnison
26 aug Arches / Moab
27 aug Arches / Moab
28 aug Arches / Moab
29 aug Salt Lake City
30 aug Grand Teton
31 aug Grand Teton
1 sep Yellowstone
2 sep Yellowstone
3 sep Cody
5 sep Casper
6 sep Estes Park
7 sep Rocky Mountains NP
8 sep Rocky Mountains NP
9 sep Denver
Ik twijfel nog een beetje of Great Sand Dunes de moeite waard is om te overnachten.. ben bang dat je het daar snel gezien hebt. Wie is er geweest en kan me dat vertellen? Is er misschien een leukere stop op mijn route? (meer Denver?)
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik in dit geval Great Sand Dunes schrappen, en iets meer tijd (minstens een halve dag langer) aan Colorado Springs en omgeving besteden. Zie de punten die Loek opnoemt (Pikes Peak, Cripple Creek, Garden of the Gods etc.)robbertdam schreef:Ik twijfel nog een beetje of Great Sand Dunes de moeite waard is om te overnachten.. ben bang dat je het daar snel gezien hebt. Wie is er geweest en kan me dat vertellen? Is er misschien een leukere stop op mijn route? (meer Denver?)
Op je route naar Gunnisson die dwars door de Rockies loopt zou je een stop kunnen maken bij Canon City en een bezoek brengen aan de Royal Gorge, een spectaculaire kloof die je via een loopbrug over kunt lopen, of via een kabelbaan naar de andere kant. Ook kun je via de Incline Rail in de kloof afdalen. Het is erg toerischtisch maar wel mooi.
Vanaf Gunnisson kun je de Black Canyon of the Gunnisson bezoeken en evt. via het Colorado NM (bij Grand Junction) en de scenic SR 128 naar Moab reizen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Een paar weken geleden hebben wij in de Great Sand Dunes Lodge gelogeerd. Wij vonden dit een absolute aanrader. "s Ochtends vroeg hebben wij de zandduinen beklommen. Heel apart om hier de zon te zien opkomen. Voor foto's en een verslag kijk 'ns op onze site http://michelly.nl/USA_2007/reisschema.htmrobbertdam schreef: 24 aug Great Sand Dunes <--- de moeite van overnachting waard?
[
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties