Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag Grand Rapids, Michigan

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Leuke foto's Job!

Welkom Mallory! Het gaat goed, keep on learning!
Entarnic
Amerika-ontdekker

Bericht door Entarnic »

Ik kan hier op het forum niet zoveel loslaten, de familie leest hier ook en de thuissituatie met betrekking tot dat onderwerp is niet bepaald rooskleurig :( . Vandaar. Anders hoorden jullie het wel.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Gezien de "uitval" van je broer kan ik me voorstellen dat je voorzichtig bent geworden. Ik denk dan maar zo: het is jouw leven en hoe jij dat invult is helemaal aan jou en niet aan je familie.
Je mag me altijd een prive-berichtje sturen hoor! :wink:
Entarnic
Amerika-ontdekker

Bericht door Entarnic »

Ik zag dat er eerder in dit topic gevraagd werd hoe we elkaar hebben leren kennen.

Dit gebeurde op 17 februari 1997. Ik was toendertijd lid van de amerikaanse Dinosaur Society. (Deze organisatie raakte zonder fondsen kort nadat ik lid werd, maar dat terzijde) Die hadden in hun maandblad (Dino Times) een inschrijfformulier voor hun "Pen pal network" waar er dus een penvriend(in) voor je opgezocht werd. Daar heb ik me toen voor opgegeven en zodoende.

Na schrijven en mailen werd het daarnaast ook bellen nadat ik haar nummer opgevraagd had en op een gegeven moment had bellen de overhand.
De paleontoloog die ons toendertijd gekoppeld heeft hebben we toen ik bij haar langs was nog opgespoord in het New York natural history museum en een brief gestuurd om 'm te bedanken :)

Zo zit het dus in grote lijnen in elkaar. 8)
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Wauw, énig verhaal zeg!! Als jullie elkaar al zo lang "kennen" moet het goed gaan lijkt me.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer